اخبار داغ

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان:

وضعیت ایمنی در شرکت آب و فاضلاب زنجان مطلوب و رو به رشد است

وضعیت ایمنی در شرکت آب و فاضلاب زنجان مطلوب و رو به رشد است
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: وضعیت ایمنی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از شرایط مطلوبی برخوردار بوده و روند رو به رشدی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جزء قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، اظهار کرد: در حوزه HSE حفظ جان انسان ها مهمترین فاکتوری است که باید مد نظر قرار بگیرد و وظیفه تک تک ماست که حفظ جان پرسنل و اشخاص ثالث را مورد توجه قرار دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی  با اشاره به اینکه وضعیت ایمنی در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از شرایط مطلوبی برخوردار بوده و روند رو به رشدی دارد ابراز کرد: با توجه به شاخص های مطلوب در حوزه ایمنی باید همچنان در راستای آموزش به فعالیت ها ادامه داده و در نظر داشت هزینه در حوزه ایمنی ، سرمایه گذاری است.

,

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان هدف از HSE در سازمان ها را حفاظت از تجهیزات ، تاسیسات و به حداقل رساندن حوادث و آسیب های ناشی از کار از طریق کنترل یا حذف شرایط نا ایمن و ارتقاءسطح سلامت پرسنل از طریق اعمال راهکارهای کنترل مدیریتی،مهندسی و اجرایی در همه سطوح سازمان و صیانت از محیط زیست به عنوان سرمایه بشریت دانست و افزود: با توجه به همین اهداف انتظار می رود مدیران با عزمی راسخ در این راستا اقدام کنند.

,

جزء قاسمی همچنین با طرح موضوع نظام نامه مدیریت محیط زیست ، ایمنی ، بهداشت و امور اجتماعی وزارت نیرو (EHSS) که جدیدا به شرکت ها ابلاغ شده است هدف این نظام نامه را تقویت نظام راهبری و مدیریت ریسک با محور  EHSS ، ایجاد اطمینان از تحقق و توجه به حقوق اساسی مشترکان ، ذی نفعان ، کارکنان ، مشاوران و پیمانکاران از نظر EHSS  ایجاد هم افزایی ،هماهنگی و رویکرد نظام مند در اجرا و نظارت بر برنامه های EHSS بیان کرد.

,

وی خاطر نشان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به منظور بهره گیری از نظام نامه EHSS در حوزه فعالیت و مطابق با برنامه های سالیانه اقدام خواهد کرد و از این پس تمامی تصمیمات شرکت بر اساس این نظام نامه خواهد بود.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه