اخبار داغ

فرماندار میانه خبر داد؛

اولین دکل نیروگاه بادی آقکند میانه نصب شد

اولین دکل نیروگاه بادی آقکند  میانه نصب شد
معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه از اتمام نصب یکی از دکل های نیروگاه بادی آقکند خبر داده، گفت: جدیت و پشتگار مهندسین و کارکنان شرکت مپنا در ساخت این نیروگاه در شهرستان میانه قابل تحسین و تقدیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حمید شکری در گفتگو با  میانا،با بیان اینکه شرکت مپنا از آغاز کار تا کنون هیچگونه وقفه ای در انجام کار صورت نداده، افزود: شرایط سخت کاری و برودت هوا در منطقه نیز مانع پیشرفت کار پروژه نشده که از این بابت از زحمات آنان قدردانی می کنم و امیدوارم در ادامه نیز شاهد چنین روندی باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میانا,

فرماندار میانه با اشاره به اینکه در مجموع، ۲۰ دکل در این نیروگاه نصب و راه اندازی خواهد شد گفت: با توجه به آماده بودن کلیه تجهیزات لازم در محل پروژه، پیش بینی ما این است که تا پایان شهریور سال آتی، شاهد بهره برداری و اتصال آن این نیروگاه به شبکه سراسری باشیم.

,

وی ادامه داد: میزان برق مصرفی در استان آذربایجان شرقی، بیش از ظرفیت است که خوشبختانه با اتمام کار این نیروگاه ۵۰ مگاواتی و افزوده شدن آن به مدار تولید، بیش از میزان برق مصرفی خود که حدود ۴۰ تا ۵۰ مگاوات است، تولید خواهد داشت.

,

شکری گفت: پروژه نیروگاه بادی آقکند، علاوه بر اشتغال ۱۲۰ نفر و سرمایه گذاری بالای ۳ هزار میلیارد ریالی که هم اکنون در منطقه صورت گرفته، طرح های مکمل آن از جمله خطوط انتقال برق و دیگر مراحل نیز از نظر اعتباری و ایجااد اشتغال زا زمینه مناسبی را فراهم خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه