اخبار داغ

عضو کمیسیون تلفیق مجلس:

دولت زمینه‌های صدور کارت اشتغال برای ایرانیان را فراهم کند/ فعال‌سازی چرخه تولید در اولویت نمایندگان است

دولت زمینه‌های صدور کارت اشتغال برای ایرانیان را فراهم کند/ فعال‌سازی چرخه تولید در اولویت نمایندگان است
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشنهاد صدور کارت اشتغال برای تمام ایرانیان گفت: دولت زمینه‌های صدور کارت اشتغال برای ایرانیان را فراهم کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی وقف‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه باید نسبت به اشتغال جوانان برنامه‌های اساسی تدوین شود، اظهار کرد: اشتغال در کاهش آسیب‌های اجتماعی و هموار کردن مسیر ازدواج جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه کمیسیون تلفیق وام ازدواج 15 میلیونی را تصویب کرده است، افرود:  پیشنهاد دولت همان 10 میلیون تومان بود که کمیسیون تلفیق پنج میلیون تومان به آن افزود.

,

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی نمایندگان پیشنهاد افزایش وام ازدواج تا 20 میلیون تومان را دارند، ابراز کرد: این پیشنهاد مطرح شده حال باید دید تا چه اندازه مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

,

وی بیان کرد: پیشنهاد دیگر در خصوص صدور کارت اشتغال برای تمام ایرانیان است که به زودی مطرح خواهد شد و در این خصوص دولت باید زمنیه‌های لازم را آماده کند.

,

وقف‌چی با بیان اینکه فعال‌سازی چرخه تولید در اولویت نمایندگان است، ادامه داد: پیشنهاد دیگر در خصوص واحدهای تولیدی، خدماتی و کشاورزی است که در گذشته از دولت تسهیلات دریافت کرده‌اند، یعنی اگر این واحدها تا پایان شهریور ماه سال آینده با نخستین قرارداد سود قرارداد را پرداخت و دیرکرد و جریمه مورد بخشش قرار گیرد، اگر این اتفاق بیفتد به فعال‌سازی چرخه اقتصاد کمک خواهد کرد.

,

وی با بیان اینکه موضوعات مختلفی در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: ما به دنبال این هستیم تا علاوه بر توجه به رونق تولید و اشتغال فشار را از روی دوش مردم برداریم.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیشنهادات مطرح شده در مورد موضوعات مختلف بررسی دقیق قرار خواهند گرفت، در روزهای گذشته تصمیات خوبی در کمیسیون تلفیق گرفته شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه