اخبار داغ

کشف محموله ۵۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق/ دستگیری ۱۰ قاچاقچی +تصویر

کشف محموله ۵۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق/ دستگیری ۱۰ قاچاقچی +تصویر
در ۴۸ ساعت گذشته سه باند تهیه قاچاق کالا که از جنوب کشور به سمت مرکز در حرکت بودند توسط پلیس آگاهی استان لرستان منهدم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک سردار حاجی محمد مهدیان نسب صبح امروز در جمع خبرنگاران از انهدام سه باند قاچاق کالا خبر داد و گفت: در 48ساعت گذشته سه باند تهیه قاچاق کالا که از جنوب کشور به سمت مرکز در حرکت بودند توسط پلیس آگاهی استان منهدم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

سردار مهدیان نسب در جمع خبرنگاران

, سردار مهدیان نسب در جمع خبرنگاران,

 

,

به گفته وی ارزش ریالی این کالاها که شامل لوازم خانگی و ابزار صنعتی بوده اند و در 9 کانتینرکشنده حمل می شده اند، 50میلیارد ریال برآورد شده است.

,

 

,

فرمانده انتظامی لرستان با بیان این که اولویت اصلی همه کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان مبارزه با قاچاق کالا است،اظهار داشت: این مبارزه با جدیت در محورهای مواصلاتی  و سطح عرضه پی گیری می شود.

,

 

,

کشف کالای قاچاق

, کشف کالای قاچاق,

 

,

سردار مهدیان نصب تصریح کرد: در 9ماهه سال 96 در مقایسه با سال گذشته 720میلیارد ریال کالای قاچاق کشف و 63باند بزرگ و کوچک منهدم شده است.

,

 

,

کالای قاچاق

, کالای قاچاق,

 

,

وی با تأکید بر این که استان لرستان یک شریان حیاتی جنوب  به مرکز ،غرب و شمال کشور  است،گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا به صورت حرفه ای، پیش دستانه و انتظامی برنامه ریزی شده  که ان شالله وضعیت بهتری خواهیم داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه