اخبار داغ

مسئولان جهاد کشاورزی پاسخ‌گو باشند؛

احتمال مهاجرت ۷۰۰ نفر از اهالی روستای «چاه‌سالار» نیشابور به دلیل عدم گازرسانی

احتمال مهاجرت ۷۰۰ نفر از اهالی روستای «چاه‌سالار» نیشابور به دلیل عدم گازرسانی
با وجود گازرسانی به روستای چاه سالار نیشابور ولی حدود 130 خانوار این روستا بدلیل خارج بودن از طرح هادی از این نعمت خدادادی محروم هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از عطارنیوز، کار گازرسانی به روستای چاه سالار نیشابور در حال انجام است، ولی حدود 150 خانوار این روستا بدلیل اینکه در خارج از محدوده طرح هادی روستایی هستند از دریافت مجوز انشعاب گاز محروم شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز,

 

,

حسین سالاری، دهیار روستای چاه سالار در این خصوص گفت: روستای ما 420 خانوار جمعیت دارد که اکنون برای گازرسانی لوله گذاری نیز انجام شده است، ولی متأسفانه در حدود 13 خانوار بدون گاز مانده اند.

,

, ,

خانه های ما در کوچه های روستا ساخته شده است، ولی بنیاد مسکن می گوید شما در خارج از طرح هادی مسکن ساخته اید، چرا به خانه های همین کوچه ها برق و آب را می دهند، ولی از دادن گاز محروم می کنند؟!

,

 

,

این روستا که در بخش میان جلگه نیشابور واقع شده است قطب تولید هندوانه آجیلی در این شهرستان است.

,

 

,

در حالی که گازرسانی به این روستا تا دو ماه دیگر تکمیل می شود مردم روستای چاه سالار از مسئولان تقاضای همکاری دارند.

,

 

,

حجت الاسلام رشیدآبادی، امام جمعه روستای چاه سالار گفت: مردم پای کار هستند و هر کاری می کنند و از مسئولین می خواهیم این150خانوار نیز از نعمت گاز برخوردار شوند.

,

 

,

مسئولان می گویند: منازل روستای چاه سالار علاوه بر اینکه در خارج از محدوده طرح هادی روستایی هستند بر روی زمین های دولتی و ملی قرار دارند و گره کار تنها بدست بنیاد مسکن باز نمی شود.

,

, ,

جواد محمدیان، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نیشابور در این خصوص گفت: رفع مشکل روستای چاه سالار کمیسیون های ماده 99 و کمیسیون جهاد کشاورزی را باید طی کند تا بعد از اینکه موافقت این کمیسیون ها گرفته شد قابل طرح در کمیسیون های بنیاد مسکن و افزایش محدوده طرح است.

,

 

,

روستای چاه سالار حدود دو هزار نفر جمعیت دارد، با توجه به جمعیت، وسعت و اهمیت این روستا در حوزه کشاورزی و دامداری لازم است که مسئولین مربوطه مشکل زمین های مربوطه را حل کنند تا از مهاجرت حدود هفتصد نفر از اهالی این روستا جلوگیری شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه