اخبار داغ

دانش‌آموزان بسیجی پرچم‌داران فرهنگ انقلابی در آموزش و پرورش

دانش‌آموزان بسیجی پرچم‌داران فرهنگ انقلابی در آموزش و پرورش
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت با تاکید بر اینکه بسیج دانش‌آموزی باید قلب تپنده برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در سطح مدارس باشد، گفت: دانش‌آموزان بسیجی پرچم‌داران فرهنگ انقلابی در آموزش و پرورش هستندو در عرصه های گوناگون نقش تا به امروز نقش آفرینی های بسازی کرده اند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از ارم خبر ، حجت‌الاسلام پهلوانیان ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاکدشتبا تاکید بر این‌که بسیج دانش‌آموزی باید قلب تپنده برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در سطح مدارس باشد، اظهار داشت: دانش‌آموزان بسیجی پرچم‌داران فرهنگ انقلابی در آموزش و پرورش هستندو در عرصه‌های گوناگون  تا به امروز نقش آفرینی‌های بسزایی کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارم خبر,

وی با توجه به سخنان برخی از مسئولان که اخیرا پیرامون همکاری بسیج با برخی از نهاد هااظهارداشت : مقام معظم رهبری در 29 مهر 79 در اجتماع بزرگ بسیجیان فرمودند :"چرا در تبلیغات جهانی و رادیوها به بسیج اهانت می شود؟ بسیج را که در خور تشویق و تعظیم و تحسین است مورد اهانت و بی مهری قرار می‌دهند؟ چون نقش بسیج را در حفظ استقلال ملی، در حفظ غرور ملی در حفظ افتخارات ملی، در تأمین منافع ملی، و بالاخره از همه در اعلاء پرچم اسلام و نظام جمهوری اسلامی می‌دانند به جد با بسیج دشمنند، امّا دشمنی آنها فایده‌ای ندارد."این در صورتی است که امروزه از حضور بسیج ناراحت هستند یادمان باشد که بسیج یادگار امام خمینی (ره) است.

,

پهلوانیان در ادامه مطالب خودمجدد به سخنان گوهر بار مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نواحی و پایگاهها و گردانهای بسیج سراسر کشور 8 آذر 74  اشاره کرد : چرا امروز برخی از مسولین از نام بسیج حراس دارند مگر نه اینکه بنابه فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند:"بسیج یک حرکت بی ریشه و سطحی و صرفاً ازروی احساسات نیست، بسیج یک حرکت منطقی و عمیق و اسلامی و منطبق بر نیازهای دنیای اسلام - و به طریق اولی - جامعه اسلامی است. قرآن کریم می فرماید:[ هو الذی ایدک بنصره و بالمؤمنین] ای پیامبر، خدای متعال تو را، هم به وسیله نصرت خودش و هم از طریق مؤمنین مؤید قرار داد و کمک کرد. این خیل عظیم مؤمنینی که در اینجا مورد اشاره آیه قران قرار گرفته اند، عبارت دیگری است از آنچه که امروز به نام بسیج در جامعه ما قرار دارد."

,

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت بیان داشت: بسیجیان همان نیروهای مومن هستند حال اگر دست یاری به طرف کسی دراز کنند چرا باید با بی مهری باآنان سخن شود.

,

حجت الاسلام و المسلمین پهلوانیان در ادامه در حمایت از بسیج  افزود: از ابتدای انقلاب تا کنون همه میدانیم هر جا بسیج وارد میدان شد برکات و حسناتی به همراه داشت و تحولات گسترده با کمترین امکانات اتفاق افتاده است.

,

این مقام مسئول در انتها تاکید کرد: همین مسائل و جهت گیریهای سیاسی باعث میشود تا از مسیر تعالی منحرف شویم. امروز همه باید پیرامون تربیت دانش‌آموزان انقلاب تلاش کنند و این امری ستودنی است.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه