اخبار داغ

معاون فرماندار بروجرد:

۱۰ کمپ ترک اعتیاد غیر مجاز در بروجرد پلمپ می شود

۱۰ کمپ ترک اعتیاد غیر مجاز در بروجرد پلمپ می شود
معاون فرماندار بروجرد گفت: ۱۰ کمپ ترک اعتیاد غیر مجاز در بروجرد پلمپ می شود و ضروری است که همه کمپ های مجاز یک روانپزشک داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛"احمد گودرزیان" معاون فرماندار بروجرد در گفت و گو با بازتاب بروجرد گفت: در شهرستان بروجرد 20 مرکز ترک اعتیاد وجود دارد که از این تعداد تنها چهار مرکز دارای مجوز هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد,

 

,

وی اضافه کرد: از تعداد چهار کمپ مجوز دار یک مرکز ویژه بانوان و سه مرکز برای آقایان وجود دارد که خدمات مورد نیاز را به افراد ارائه می دهند تا اعتیاد را ترک کنند که این کمپ های مجاز از نظر بهداشتی و پارامترهای مورد نیاز و همچنین خدمات ارائه شده از سوی کارشناسان مطلوب هستند.

,

 

,

گودرزیان اظهار داشت: 16 کمپ غیر مجاز در شهرستان وجود دارد که از این تعداد 6 کمپ در مرحله دریافت صدور مجوز هستند که به زودی مجوز آنها صادر می شود اما 10 کمپ باقیمانده که از نظر شرایط بهداشتی و ارائه خدمات غیر مجاز و نامناسبت هستند به زودی پلمپ می شوند.

,

 

,

به گفته وی به زودی تعداد کمپ های مجاز بروجرد به 10 مرکز افزایش می یابد و همه مراکز ترک اعتیاد غیر مجاز تعطیل می شوند که ضروی است هر کمپ مجاز از این پس، یک روانپزشک داشته باشد تا بتواند خدمات لازم را به افراد ارائه دهد.

,

 

,

معاون فرماندار بروجرد تصریح کرد: تنها کمپ ترک اعتیاد بانوان از مدتها قبل با مشکلات و کمبود امکاناتی همراه بود، در بازدید های اخیر و برنامه ریزی کمک هایی صورت گرفت تا بخشی از مشکلات این کمپ برطرف شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه