اخبار داغ

در نشستی با حضور مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان عنوان شد؛

۲۴ درصد مدارس استان اصفهان فرسوده اند/ وجود ۱۵مدرسه تخریبی در سمیرم

۲۴ درصد مدارس استان اصفهان فرسوده اند/ وجود ۱۵مدرسه تخریبی در سمیرم
مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان، گفت: ۲۴ درصد از مدارس استان اصفهان فرسوده و تخریبی هستند و همچنین میانگین عمر مدارس استان اصفهان، ۲۵ سال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سمیرم خبر؛  محمدحسین سجاد روز پنجشنبه، در نشستی با نماینده سمیرم و مدیر و معاونان آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار کرد: اعتبار تخریب و نوسازی مدارس فرسوده در دو سال اخیر در بودجه های ملی در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سمیرم خبر,

این مقام مسئول ادامه داد: این تخصیص ها و برنامه ها، برای شهرستان سمیرم و مدارس شهری و روستایی آن هم پیش بینی شده و در فعالیت های کاری این سازمان قرار داد.
این مسئول همچنین مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان در خصوص استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس با بیان اینکه در چهار سال گذشته ۶۵ درصد مدارس استان استانداردسازی شده است، اضافه کرد: تا پایان جاری یک شعله بخاری در مدارس استان نخواهیم داشت و تمامی آنها به شوفاژ و مدارس یک کلاسه به بخاری برقی مجهز می شوند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمیرم، در ادامه با یادآوری اینکه، 40 مدرسه در این شهرستان به بازسازی و مقاوم سازی نیاز دارند، افزود: 15آموزشگاه تحصیلی در این شهرستان تخریبی محسوب می شوند.
به گفته محمد نادری، با توجه به تصویب اعتبار تخریب و نوسازی مدارس فرسوده به شهرستان های محرومی همچون سمیرم توجه بیشتری خواهد کرد.
نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی، در ادامه این جلسه گفت: برطرف شدن مشکل گرمایش مدارس شهرستان تقاضای مهم شهرستان، از مجموعه آموزش و پرورش استان و اداره کل نوسازی مدارس اصفهان است.
اصغر سلیمی اظهار کرد: مساعدت و کمک در خصوص تجهیز وسایل و امکانات آموزشی برای برخی مدارس برای روزآمد شدن نیز باید مورد توجه استان قرار گیرد.
وی تاکید کرد: هر چه در بخش تعلیم و تربیت هزینه کنیم ضرر نکرده ایم و در واقع این سرمایه گذاری برای توسعه و ترقی نسل های آینده است.

,
,
,
,
,
,
,

بر این اساس، تجهیز مدارس و دعوت از خیران برای حضور و مشارکت در طرح های آموزش و پرورش در سمیرم از دیگر مسائل عنوان شده در این نشست کاری بود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه