اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا عنوان کرد؛

تدابیر هوشمندانه سردار کریمیان مانع از بروز ‌آشوب در استان شد

تدابیر هوشمندانه سردار کریمیان مانع از بروز ‌آشوب در استان شد
کاملی‌فر گفت: تدابیر هوشمندانه سردار کریمیان در بسیاری از مقاطع به ویژه حوادث اخیر مانع از بروز فتنه و ‌آشوب در استان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، حجت الاسلام والمسلمین احمد کاملی‌فر صبح امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: توفیق آشنایی با سردار کریمیان را از سال 78 در ارومیه و در کنار افرادی چون شهیدان کاظمی و شوشتری داشتم و در این سال‌ها جز تلاش، دلسوزی و فعالیت شبانه روزی برای دفاع از انقلاب و خدمت به نظام اسلامی چیزی از وی ندیدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه تدابیر هوشمندانه سردار کریمیان فراموش نمی‌شود، ادامه داد: جلوه‌ای از توانمندی سردار کریمیان در همین حوادث و فتنه اخیر تجلی پیدا کرد که با همان روحیه هماهنگ سازی نیروهای نظامی، انتظامی و مسئولین اوضاع را کنترل کرده و نگذاشتند آشوبگران مجالی برای فتنه و آشوب بیابند.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: امروز از طرف تمام پرسنل و فرماندهان سپاه عاشورا از زحمات ایشان قدردانی می‌کنم علی‌رغم اینکه در همه مجموعه‌ها اختلاف سلیقه وجود دارد، این اختلاف سلیقه‌ها تبدیل به معضل نشده و با روحیه بزرگواری سردار کریمیان در نهایت اخوت، برادری و صمیمیت کارها انجام گرفت.

,

کاملی فر خاطر نشان ساخت: سردار خرم نیز یکی از برادران بزرگوار و باکفایت هستند و قطعا حضور وی مایه خیرات و برکات خواهد بود.

,

گفتنی است آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه عاشورا هم اکنون در حسینیه اعظم لشکر 31 عاشورا در حال برگزاری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه