اخبار داغ

فرماندار بانه:

۲۲ پروژه عمرانی، خدماتی و درمانی در بانه افتتاح می‌شود

۲۲ پروژه عمرانی، خدماتی و درمانی در بانه افتتاح می‌شود
فرماندار بانه از برگزاری برنامه های متنوعی بمناسبت دهه فجر در بانه خبر داد و گفت: 22 پروژه عمرانی، خدماتی و درمانی در بانه افتتاح می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فلاحی، امروز در گفت و گو با آرباباخبر، به تشریح برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر پرداخت و اظهار داشت: با توجه به هجمه‌های بی‌امان دشمنان علیه ملت و نظام اسلامی ایران بایستی برنامه‌های دهه فجر امسال با محوریت مردم و شور و نشاط خاصی برگزار شود.

وی معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی برای آگاهی نسل‌های جوان را مهم‌ترین اصل در تداوم حفظ انقلابی‌گری عنوان کرد و افزود:دهه فجر فرصت مناسبی برای این دستاوردها است بطوریکه امسال علی رغم برنامه های متنوعی که  بمناسبت دهه فجر در بانه پیش بینی شده است از 22  پروژه عمرانی، خدماتی و درمانی در این شهرستان نیز بهره برداری می شود.

فرماندار بانه با تأکید بر اینکه 22 پروژه عمرانی، خدماتی و بهداشتی هم‌زمان با دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، اظهار کرد: برای این پروژه ها بیش از 500 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افتتاح بیمارستان 98 تختخوابی گلشهر بانه ، بهره برداری از پروژه انتقال آب اضطراری سد عباس آباد، افتتاح درمانگاه تخصصی شهرستان بانه و چند پروژه راه روستایی را جزو مهم‌ترین پروژه‌های قابل‌افتتاح در بانه عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر, ،,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه