اخبار داغ

اعتراض کسبه شهر فرادنبه، سه شنبه بازار را تعطیل کرد

اعتراض کسبه شهر فرادنبه، سه شنبه بازار را تعطیل کرد
مردم شهر فرادنبه که خواستار برپایی سه شنبه بازار در این شهر هستند می گویند اجناس و کالاهای مورد نیاز خود را با درصدی پایین تر در سه شنبه بازار نسبت به مغازه های سطح شهر تهیه می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش کلار، جمعی از کسبه شهر فرادنبه در حالی سه شنبه بازار را موجب کسادی بازار خود می دانند و خواستار جمع آوری آن هستند که اهالی شهر می گویند اجناس را با قیمت مناسب تری در آن بازار تهیه می کنند.

تجمع جمعی از بزرگان شهر در حمایت از سه شنبه بازار

گزارش های رسیده به کلار حاکی از آن است که برای تعیین تکلیف، سه شنبه بازار این هفته در شهر فرادنبه برپا نشد و در پی آن جمعی از بزرگان و ریش سفیدان شهر فرادنبه که خواهان تدوام سه شنبه بازار در این شهر هستند مقابل دفتر امام جمعه تجمع کردند.

یکی از شهروندان فرادنبه ای می گوید مردم این شهر خواستار برپایی سه شنبه بازار در این شهر هستند چرا که اجناس با قیمت مناسب تری عرضه می شود.

وی به پایین بودن قیمت های اجناس در سه شنبه بازار شهر فرادنبه اشاره کرد و گفت: سه شنبه بازار از بعد اقتصادی مزایایی را برای مردم این شهر دارد و ما خواستار پیگیری این موضوع از سوی مسئولین هستیم.

یکی دیگر از شهروندان فرادنبه ای ضمن بیان این که کالاهای مختلفی از جمله پوشاک، موادغذایی و... در این بازار عرضه می شود، گفت: مردم این شهر اجناس و کالاهای مورد نیاز خود را با درصدی پایین تر در سه شنبه بازار نسبت به بازارهای شهری تهیه می کنند.

سه شنبه بازار دوباره فعال خواهد شد

رئیس شورای اسلامی شهر فرادنبه در همین خصوص به خبرنگار کلار، گفت: برای رقابت سالم و عرضه اجناس به قیمت مناسب سه شنبه بازار با اجرای کلیه موازین قانونی فعال خواهد شد.

عبدالواحد رئیسی با بیان این که ما موافق ارائه خدمات و اجناس ارزان قیمت و مناسب به شهروندان هستیم، گفت: با ساماندهی، غرفه بندی و نظارت قانون و نیروی انتظامی سه شنبه بازار مجددا در یکی از نقاط شهر که محوطه وسیعی داشته باشد راه اندازی می شود.

رئیسی با بیان این که ما به دنبال تنظیم بازار شب عید در شهر فرادنبه هستیم، گفت: فروشندگان غریبه ای که قصد عرضه محصولات در سه شنبه بازار شهر دارند بایستی دارای کارت بهداشتی، گردن آویز و مشخصات کامل باشند.

وی با بیان این که اغلب شهروندان فرادنبه ای متقاضی عرضه اجناس ارزان قیمت در شهر هستند، گفت: مردم فرادنبه درخواست راه اندازی سه شنبه بازار در شهر را دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر فرادنبه تصریح کرد: ما از شهرداری درخواست ساماندهی سه شنبه بازار را کرده ایم و در اولین فرصت با هماهنگی نیروی انتظامی، بازرگانی و اتحادیه راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار, کلار, کلار,
,
, تجمع جمعی از بزرگان شهر در حمایت از سه شنبه بازار, تجمع جمعی از بزرگان شهر در حمایت از سه شنبه بازار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, سه شنبه بازار دوباره فعال خواهد شد, سه شنبه بازار دوباره فعال خواهد شد,
,
, کلار, کلار, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه