اخبار داغ

برپایی رزمایش شیمیایی "با ولایت تا شهادت" در بندرعباس

برپایی رزمایش شیمیایی "با ولایت تا شهادت" در بندرعباس
رییس بیمارستان خاتم الانبیاء بندرعباس از برگزاری رزمایش شیمیایی "با ولایت تا شهادت" با رمز "یا زهرا" در خیابان انتظام بندرعباس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل ازهرمز؛ محسن ترکی، رئیس بیمارستان خانم الانبیاء بندرعباس  در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه هر ساله بر اساس تعابیر نیروهای مسلح رزمایش هایی جهت آمادگی هرگونه حادثه احتمالی و ناگوار برگزار می شود، اظهار کرد:از اهداف این رزمایش ها نشان دادن توانمندی‌ها و شناسایی نقاط ضعف و قوت مراکز درمانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,


ترکی با بیان اینکه عنوان رزمایش امسال با ولایت تا شهادت است، عنوان کرد: رزمایش صبح 29 دی ماه ساعت 9 صبح در خیابان انتظام ،تمرین و رزمایش شیمیایی تخصصی با ولایت تا شهادت است.

,
,

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء با بیان اینکه سال گذشته رزمایش با عنوان بیولوژیک بوده است امسال با عنوان شیمیایی رزمایش انجام می شود، بیان کرد: اتاق فرمان دهی در بیمارستان خاتم الانبیاء است و رزمایش در خیابان انتظام صورت می گیرد.

وی با بیان یکی از اهداف دشمن ایجاد دهد و وحشت است ،افزود: هدف اصلی برگزاری این رزمایش در واقع خدمات رسانی و امداد به موقع است.

,
,
,

ترکی افزود:این رزمایش درمکانی شلوغ با رمز "یا زهرا" برگزار می‌شود و آمادگی کامل نیروهای مسلح را به نمایش می دهد.

,


رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء تصریح کرد: بیمارستان خلیج فارس به همراه اداره برق و پدافند غیرعامل استان با بیمارستان های نیروهای مسلح در این رزمایش همکاری خواهند کرد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه