اخبار داغ

قهرمانی های امروز، فریاد بلند مطالبه های فردای ورزشکاران

قهرمانی های امروز، فریاد بلند مطالبه های فردای ورزشکاران
فرنگی کار همدانی گفت: ورزشکاران به واسطه ی تمرینات بسیار و صرف هزینه و وقت زیاد و استمرار تمرینات فشرده و شرکت در اردو های تمرینی در زندگی شخصی دچار مشکلاتی در خصوص:شغل و ازدواج و مسکن می شوند که این مشکلات در اکثر رشته های ورزشی به استثنائ چند رشته محدود مشترک است و از دغدغه های ورزشکاران به حساب می آید و قطعا در عملکرد آنان تاثیر منفی به جا می گذارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  همدان ورزش، قهرمانان و مدال آوران که امروز ه در میادین و مسابقات برون مرزی به عنوان نمادی از فرهنگ این مرز و بوم حضور دارند بنا بر نیازهای حال زندگی های آن نیز ملزوماتی را دارد . 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش,

 

,

 در این مقاله به بیان مطالبات ورزشکاران و قهرمانان می پردازیم . 

,

 

,

پویا میهمی مربی با تجربه و توانمند همدانی در رشته دوچرخه سواری در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش اظهار داشت: حمایت هیات دولت با استخدام مربیان فعال و زحمتکش استانها ( طبق مدرک تحصیلی و رزومه مربیگری و تایید فدراسیون مربوطه و اداره کل استان و هیات مربوطه استان ) یکی از نیازها و مطالبات این قشر به حساب می آید . 

,

 

,

 

,

وی ادامه داد:  تشکیل تعاونی مسکن مربیان توسط اداره کل ورزش و اهدا زمین با قیمت پایه توسط مسکن و شهرسازی نیز با توجه به مشکلات مسکنی که اکثر جوانان با آن دست و پنجه نرم می کنند می تواند تا حدی توسعه این بخش را فراهم کند .

,

 

,

 

,

 

,

 

,

, ,

 

,

 

,

 

,

مربی با تجربه همدانی حمایت از طرف وزارت ورزش و جوانان جهت وام ازدواج و جهیزیه به مربیان فعال براساس   سابقه مربیگری و درجه آن و عناوین کسب شده برای استان ها را یکی دیگر از مطالبات جدی این قشر دانست . 

,

 

,

 

,

مهران محسنی فرنگی کار توانمند همدانی در خصوص مطالبات قشر ورزشکار و پهلوان چنین گفت: ورزشکاران به واسطه ی تمرینات بسیار و صرف هزینه و وقت زیاد و استمرار تمرینات فشرده و شرکت در اردو های تمرینی در زندگی شخصی دچار مشکلاتی در خصوص:شغل و ازدواج و مسکن می شوند که این مشکلات در اکثر رشته های ورزشی به استثنائ چند رشته محدود مشترک است و از دغدغه های ورزشکاران به حساب می آید و قطعا در عملکرد آنان تاثیر منفی به جا می گذارد.

,

 

,

 

,

 

,

, ,

 

,

محسنی بیان داشت: حال آنکه داشتن شغل خواسته ی چندان زیادی برای یک ورزشکار حرفه ای نیست و با داشتن شغل است که امنیت روانی ورزشکار تامین میشود و میتواند برای پایان دوران ورزشی و قهرمانی از هم اکنون چاره ای بیندیشد و با خیالی آسوده تر به قله های افتخار برای میهنش بیندیشد.

,

 

,

وی عنوان کرد: با ایجاد شغل برای ورزشکاران می توانیم مابقی مشکلات آنان از جمله ازدواج و تهیه مسکن را مرتفع ساخته تا همچون ورزشکاران دیگر کشورها انها را در شرایطی مطلوب و بدون دغدغه به پیکارهای جهانی و المپیک راهی کنیم و توقع افتخار افرینی داشته باشیم.چرا که کسب عناوین جهانی و المپیکی نه تنها برای خود ورزشکار بلکه برای کشور و به نمایش گذاشتن مولفه های موجود در ان جامعه از جمله امنیت ، پیشرفت و توسعه علمی ، اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی و .... می باشد که همه و همه در تجمعات عظیم همچون المپیک و بازی های اسیایی به معرض نمایش گذاشته می شود رتبه های کسب شده توسط کشورها رابطه مستقیم با پیشرفتهای ان جوامع دارد و پیشرفت های کشور های شرکت کننده با یکدیگر سنجیده می شود.

,

 

,

 

,

 

,

 

,

فرنگی کار همدانی در پایان گفت:  همه این پیشرفتها با اندکی دلسوزی مسئولین و تامین منبع درامد برای ورزشکاران میسر خواهد بود. 

,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه