اخبار داغ

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح:

شرق اصفهان میزبان ۶ شهید گمنام دفاع مقدس می شود/ ضرورت هماهنگی دستگاه ها برای تسهیل در تشییع و تدفین شهدا

شرق اصفهان میزبان ۶ شهید گمنام دفاع مقدس می شود/ ضرورت هماهنگی دستگاه ها برای تسهیل در تشییع و تدفین شهدا
خاک سپاری شش شهید گمنام دفاع مقدس در شهر اژیه، حسن آباد و تودشک از توابع شرق اصفهان با حضور سردار باقر زاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، قطعی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق، هرچه داریم از خون پاک شهدا و رشادت های هشت سال رزمندگان در صحنه های دفاع از خاک این کشورمان است. همه باید اندیشه های شهدا را در جامعه برای نسل آینده تبیین کرده و آن را استمرار بخشیم، چراکه شهدا درس مقاومت و ایستادگی را از امام حسین(ع) پیشوای سوم شیعیان فراگرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق،,

بر این اساس، برخی از شهرهای شرق اصفهان، مدت هاست چشم انتظار کبوتران گمنام دفاع مقدس هستند و در این خصوص پیگیری های لازم را داشته اند.

,

شرق اصفهان همیشه در راه دفاع از آرمان های خود استوار بوده و حق میزبانی را در خصوص شهدای این مرز و بوم به خوبی ادا کردند.

,

عصر دیروز بازدید میدانی سردار محمد باقر زاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از شهرهای تودشک، اژیه و حسن آباد انجام شد تا مکانی در شان شهدای گمنام انتخاب شود.

,

مکان های پیشنهاد شده به منظور تدفین شهدای گمنام در شهر اژیه( جنب پایگاه سید الشهدا)، شهر تودشک(پارک پشت نانوایی احمدیان) و شهر حسن آباد خواهد بود و این تشیع و تدفین همزمان با دهه دوم فاطمیه در شهرهای ذکر شده برگزار می شود.

,

با توجه به این تصمیم معنوی، ضروری است تا هماهنگی دستگاه های مربوطه در شهرهای تدفین شهدای گمنام به خوبی و برای تسهیل امور انجام شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه