اخبار داغ

در جهت کنترل مصرف فرآورده های نفتی انجام شد؛

کنترل و بازدید بیش از ۷۵۰ فروند شناورصیادی در منطقه چابهار

کنترل و بازدید بیش از ۷۵۰ فروند شناورصیادی در منطقه چابهار
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی چابهار گفت: به منظور تخصیص صحیح فرآورده‌های نفتی، ۷۵۰ فروند شناور صیادی در منطقه چابهار بازدید شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی نخعی در گفت و گو با خبرنگار  چهاربهاران، اظهار کرد: به منظور بررسی میدانی مجوز‌های صید و مستندات ارائه شده توسط مالکان لنج‌های صیادی شاغل در منطقه با وضعیت فیزیکی شناورها، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بازدید مشترکی با همکاری اداره کل شیلات و سازمان بنادر و دریانوردی استان از بیش از ۷۵۰ فروند شناورصیادی انجام گرفت.

وی کنترل دوره صید و فعال بودن شناور‌ها را یکی از اهداف مهم این طرح عنوان کرد و افزود: با توجه به دوره‌های تلاش صید توسط صیادان، لازم است به جهت کنترل این دوره‌ها و نیز بررسی صحت مدارک ارائه شده جهت تحویل سوخت، بازدید‌های دوره‌ای انجام و کنترل‌های لازم تحقق یابد.

مدیر منطقه جنوب استان بیان کرد: تطبیق مشخصات موتور شناور‌ها با اسناد صادره از سازمان بنادر و دریانوردی و شیلات به جهت تخصیص صحیح فرآورده نیز یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در این بازدید‌ها بوده است.

نخعی گفت: موقعیت خاص منطقه چابهار و همجواری با کشور پاکستان سبب شده در بسیاری مواقع علیرغم تلاش‌های گسترده همه ارگان‌های ذیربط، مبحث قاچاق فرآورده‌های نفتی به عنوان یکی از عمده‌ترین مسائل منطقه تلقی شود.

وی خاطرنشان کرد: لازم است که علاوه بر تامین سوخت مورد نیاز صیادان تلاشگر و کمک به معیشت این قشر زحمتکش، تمامی تلاش و همت خود را برای جلوگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی و صیانت از این ثروت ملی توسط برخی سودجویان به کار بندیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهاربهاران,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه