اخبار داغ

رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری آران و بیدگل:

تشکیل ۱۰ کمیته اجرایی برای استقبال از گردشگران/ ۱۲۴ هزار گردشگر در نوروز ۹۶ از آران و بیدگل دیدن کردند

تشکیل ۱۰ کمیته اجرایی برای استقبال از گردشگران/ ۱۲۴ هزار گردشگر در نوروز ۹۶ از آران و بیدگل دیدن کردند
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل، گفت: سال ۹۶ بیش از ۱۲۴ هزار گردشگر نوروزی از شهرستان دیدن کردند که نسبت به سال قبل ۸۸ درصد رشد داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد صدیقیان در گفتگو با خطب شکن، با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اظهار کرد: بر اساس تصمیمات گرفته شده، کمیته های ۱۰ گانه این ستاد شامل حمل و نقل، امداد و نجات، انتظامی امنیتی و ترافیک شهری، هماهنگی امور شهرداری‌ها و ده‌یاری‌ها، برنامه ریزی و آمار، اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، سلامت و محیط زیست، اطلاع رسانی، امورفرهنگی و فضای مجازی تشکیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل ابراز امیدواری کرد: با توجه به افزایش نسبی تعداد گردشگران نوروزی، پیش بینی هایی برای استقبال مناسب از آنان صورت گرفته است.

,

وی گفت: در سال ۹۶ بیش از ۱۲۴ هزار گردشگر نوروزی از شهرستان دیدن کردند که نسبت به سال قبل ۸۸ درصد رشد داشته است.

,

صدیقیان با بیان این که، نوروز ۹۶ ظرفیت اسکان گردشگران در شهرستان ۱۳ هزار و  ۸۰۰ نفر بوده است عنوان کرد: این میزان نسبت به سال قبل ۲۳ درصد رشد داشته است.

,

وی همکاری تمام ادارات و نهادهای شهرستان در اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای مسافران و گرشگران شهرستان در نوروز را خواستار شد و تصریح کرد: برنامه ریزی برای پذیرایی از گردشگران، تدوین برنامه گردشگری، فرهنگی و ورزشی و معرفی سنت های بومی و محلی و برگزاری جشنواره های فرهنگی در ایام نوروز باید در دستور کار قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه