اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز:

تغییرات زیادی در شهرداری اهواز نیاز است/برای افزایش کارآمدی، برخی مدیران تغییر می کنند

تغییرات زیادی در شهرداری اهواز نیاز است/برای افزایش کارآمدی، برخی مدیران تغییر می کنند
محمدجعفر فلسفی گفت:خوشبختانه رویکرد اصلاح در عملکرد شهردار و شورای شهر وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمدجعفر فلسفی در گفت‌وگو با خبرنگار رهیاب اظهار کرد: یک برنامه‌ریزی چهارساله را انجام داده‌ایم که طبق آن برخی تغییرات در کوتاه‌مدت و برخی در میان‌مدت و بلندمدت رخ می‌دهند و در این مسئله رویکردها مهم است که خوشبختانه رویکرد اصلاح در عملکرد شهردار و شورای شهر وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
 
,
وی گفت: جاهایی که ضروری بوده و نیاز به تغییرات فوری وجود داشته انجام‌شده و صرفاً این تغییرات به بحث فساد هم برنمی‌گردد و ممکن است برای افزایش کارآمدی، برخی مدیران تغییر کنند.
,
 
,
رئیس شورای شهر اهواز بیان کرد: بحث فساد ستیزی برمی‌گردد به تخلفات مالی و اگر با این دید مسئله فساد را بررسی کنیم، بخشی از مشکل با نظارت‌هایی که انجام می‌دهیم و برخی سختگیری‌ها کمتر می‌شود و بخشی از آن، نیازمند اصلاح سیستم ازنظر نرم‌افزاری است تا با الکترونیکی شدن تمام پرونده‌ها نقش افراد در سیستم کم‌رنگ‌تر شود که باعث می‌شود حدود 70 درصد اعمال‌نفوذ در بحث مالی کمتر شود.
,
 
,
وی گفت: رویکرد ما باید شایسته‌سالاری باشد و قبلاً توضیح داده‌ام که تغییرات زیادی نیاز است اما نمی‌توان همه تغییرات را در یک مرحله انجام داد، هر تغییر شرایط خاص خود را دارد و گاهی درباره برخی افراد اختلاف‌نظر به وجود می‌آید و تبدیل به چالش‌هایی می‌شود که باید با خوبی آن‌ها را برطرف کنیم.
,
 
,
رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: البته انتظار من این بوده که تغییرات دیگری هم باید صورت بگیرد و امیدوارم به‌مرورزمان این اتفاق بیفتد هرچند که معتقدم در بدنه شهرداری افراد کارآمد و توانمند زیادی نیز وجود دارند که اصلاً نیازی به تغییر آن‌ها نیست.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه