اخبار داغ

گفتگو با یکی از کسبه موفق در چهارمحال و بختیاری؛

صداقت با مشتری برکت کسب و کارم شد/ یکی از رموز موفقیتم همراهی و هم دلی با برادرم بود

صداقت با مشتری برکت کسب و کارم شد/ یکی از رموز موفقیتم همراهی و هم دلی با برادرم بود
مدیر بازرگانی میر سالاری گفت: یکی از مهم ترین رموز موفقیتم صداقت با مشتری و در کنار آن همراهی و هم دلی با برادرم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید یزدان میر سالاری مدیر بازرگانی میرسالاری در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر؛ یکی از مهم ترین رموز موفقیت خود را صداقت با مشتری عنوان کرد و گفت : ما سود و ما نفع خریدار را میبینیم و برای آن ارزش قائلیم.

وی همراهی برادرش سید سجاد میرسالاری را از دیگر رموز موفقیت خود عنوان کرد و گفت: رابطه و همکاری قوی که بین خودم و برادرم بود موجب شد تا بتوانیم در کار خودمان موفق و پیروز باشیم.

میرسالاری با بیان اینکه کسی که بخواهد از ما جنسی را خریداری کند بر خود لازم میدانیم که او نیز به سود متناسب خود برسد اذعان داشت: در گذشته که فضای مجازی نبود ما شهرستان به شهرستان رفته و مشتریان خود را بصورت حضوری ویزیت میکردیم.

اصناف زنجیر وار بهم وصل هستند



مدیر بازرگانی میر سالاری گفت: اصناف و بازاریان زنجیر وار به یکدیگر وصل هستند پس لازم است برای رونق گرفتن کارشان با یکدیگر همکاری لازم را داشته باشند تا کارها به خوبی پیش رود.

میر سالاری افزود: همکارانی که به نوعی با ما در ارتباط هستند چنانچه به سود آوری لازم دست یابند ما نیز به سود آوری خواهیم رسید .

وی با اذعان بر اینکه همه ما اصناف از یک خانواده هستیم اظهار کرد: هر صنفی لازم است برای رونق بیشتر در کسب و کار خود تلاش کند.

میر سالاری گذراندن دوره های آموزشی برای اصناف را امری ضروری دانست و گفت: بحث آموزش برای ما بسیار مهم بوده و تا جایی که در توان ما باشد از جمله راه اندازی کتابخانه در بازرگانی خود به مشتریان خدمات می دهیم .

وی با اذعان بر اینکه آموزش در هر حوزه و کاری تاثیر بسزایی دارد بیان داشت: اگر الفبای هر کاری را ندانیم و نتوانیم وارد شویم با شکست مواجه میشویم .

میرسالاری در پایان خاطر نشان کرد: اگر شما در هر حوزه ای بخواهید وارد شوید آموزش حرف اول را میزند و و بدون آموزش کاری انجام نمی شود و اتفاق خوبی صورت نمیگرید.

لازم به ذکر است بازرگانی میر سالاری بعنوان واحد نمونه اتحادیه رایانه و ماشینهای اداری در سال ۱۳۹۶ معرفی شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
, اصناف زنجیر وار بهم وصل هستند,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه