اخبار داغ

تمام علائم ترافیکی در بلوار امام خمینی همدان نصب است

تمام علائم ترافیکی در بلوار امام خمینی همدان نصب است
مدیر عامل سازمان ترافیک شهرداری همدان با اشاره به گزارش شهروند خبرنگاران صبح الوند مبنی بر اینکه بلوار به عنوان‌کمربندی و کنار گذر همدان فاقد علائم ترافیکی است گفت:تمام علائم ترافیکی در بلوار امام خمینی نصب است تنها خط کشی آن ناتمام است که این طرح نیز در دستور کار سال آینده قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان صباغ در گفت و گو با صبح الوند، با بیان اینکه کار آسفالت کردن بلوار امام خمینی شهرک مدنی در ابتدای سالجاری انجام‌گرفته است گفت: شرایط آب و هوایی اجازه خط کشی این بلوار را نداده است به گونه ای که این کار در دستور کار سال آینده قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

 مدیر عامال سازمان ترافیک شهری همدان بر خلاف سخن شهروندان مبنی بر اینکه مسئولین بین مناطق بالا شهر و پایین شهر تبعیض قائل می شوند گفت: این حرف صحت ندارد و سازمان ترافیک شهرداری همدان نسبت به  نقاط کمتر برخوردار شهر همدان دقت نظر بیشتری دارد.

,

 

,

صباغ از نصب ۳پل در بلوار امام خمینی خبر داد و بیان کرد: از این تعداد ۲پل مکانیزه هستند.

,

 

,

وی همچنین تعداد سرعت گیر و سرعتکاه های لاین رفت و برگشت این بلوار را ۲۲عدد عنوان کرد و افزود:۴ تابلوی وی ام اس در این بلوار نصب و تعداد ۶۰۰بلوک نوری برای آشکار سازی سرعتگاه ها در این بلوار به کار برده شده است.

,

 

,

وی در ادامه با بیان اینکه این بلوار از وجود دو پاساژ عابر پیاده در ورودی قاسم آباد برخوردار است بیان کرد: ۱۵۰عدد تابلوی نیروی انتظامی در این بلوارنیز نصب شده است.

,

 

,

صباغ تعداد چراغ های چشمک زن این بلوار را ۸عدد عنوان کرد و  اظهار کرد: ۳۰۰عدد سیلندر ترافیکی برای جداسازی راست گرد و چپ گردهایی که به بلوار امام خمینی متصل است نصب شده است.

,

 

,

وی همچنین با اشاره به اینکه در این بلوار  تعداد۱۰تانک ایمنی و ۲عدد تابلو عابر پیاده نصب است گفت:  در این راستا نیز ۳۰۰متر نرده گذاری وسط در این بلوار انجام شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه