اخبار داغ

عضو شورای شهر محمدیه قزوین:

مردم از خدمات‌دهی درمانگاه قائم محمدیه رضایت ندارند

مردم از خدمات‌دهی درمانگاه قائم محمدیه رضایت ندارند
عضو شورای شهر محمدیه گفت: هم اکنون بخش محمدیه و مهرگان با جمعیت 93 هزارنفری با یک درمانگاه قائم که خدمات دولتی ارائه می‌دهد روزگار می‌گذرانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کاظمی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: درمانگاه قائم شهر محمدیه تنها درمانگاه دولتی این شهر است که مردم با ارائه دفترچه بیمه تامین اجتماعی از خدمات آن بهره مند می‌شوند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: 2 سال پیش بود که این درمانگاه با همکاری شورا و شهرداری محمدیه با اختصاص اعتباری توسعه و ارتقای خدماتی پیدا کرد، به امید اینکه ارائه خدمات پزشکی و آزمایشگاهی آن به مردم این بخش افزایش یابد. 

عضو شورای شهر محمدیه اذعان کرد: متاسفانه امروز شاهدیم که با اینکه مکان این درمانگاه توسعه یافته اما نیروی لازم در حوزه پزشکی و خدمات پزشکی به این درمانگاه اختصاص نیافته است و نیروی فعلی پاسخگوی نیازهای درمانی مردم نیست. 

وی بیان کرد: هم اکنون بخش محمدیه و مهرگان با جمعیت 93 هزارنفری با یک درمانگاه قائم که خدمات دولتی ارائه می‌دهد روزگار می‌گذرانند، درمانگاه ناحیه شهری مهرگان رایگان نیست و مردم ترجیح می‌دهند برای مسائل پزشکی خود به محمدیه مراجعه کنند که این شرایط اصلا مطلوب نیست. 

این مسئول شهری عنوان کرد: این درمانگاه امروز نیازمند افزایش نیروی پزشکی است و داروخانه آن نیز باید مجهزتر و تقویت شود تا شاهد صف طولانی و چندین ساعته مردم برای مراجعه به پزشک نباشیم. 

وی با اشاره به ساخت کلینیک تخصصی پزشکی در محمدیه گفت: این کلینیک با حمایت همه جانبه شورا و شهرداری محمدیه ساخته شده و تجهیزات لازم نیز از سوی علوم پزشکی برای آن پیش بینی شده است اما هنوز راه اندازی آن بلاتکلیف است. 

کاظمی اذعان کرد: قرار بود کلینیک تخصصی شهر محمدیه در هفته دولت افتتاح شود؛ اما با اینکه برای افتتاح مشکلی وجود ندارد مشخص نیست بلاتکلیفی این مرکز برای چیست؟ راه اندازی این مرکز می‌تواند کمک بزرگی به رفع مشکلات درمانی مردم محمدیه کند. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه