اخبار داغ

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

حضور بیش از ۱۰ گروه در سومین جشنواره موسیقی فجر البرز/ سال ۹۷ اجرای موسیقی فاخر در دستور کار ارشاد قرار می گیرد

حضور بیش از ۱۰ گروه در سومین جشنواره موسیقی فجر البرز/ سال ۹۷ اجرای موسیقی فاخر در دستور کار ارشاد قرار می گیرد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: سومین جشنواره موسیقی البرز از 28 دیماه تا 8 بهمن به مدت 10 روز در سالن سیروس صابر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «تیتریک»، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز درباره جشنواره موسیقی فجر با اشاره به اینکه سومین جشنواره موسیقی البرز از 28 دیماه تا 8 بهمن به مدت 10 روز در سالن سیروس صابر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 10 گروه به اجرای برنامه خواهند پرداخت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
ناصر مقدم افزود: ساعت برگزاری این جشنواره تا 5 شنبه هفته آتی هر شب ساعت 20 بوده و از 5 شنبه آینده به مدت 3 روز ساعت 21 اجرا خواهد شد و روز جمعه برنامه در 3 سانس 11 صبح، 16 عصر و ساعت 20 به نمایش گذاشته می شود. 
,
 
,
وی اظهار داشت: بلیت های این جشنواره از طریق سایت ایران کنسرت در معرض فروش برای علاقه مندان بوده و محل برگزاری جشنواره پل آزادگان – خیابان شهید مطهری است و گروه های قاصدک، پارسه، ماهان، آوام، فراغ، گلهای مهیار، ساوالان و ارکستر محلی و ... در این چند روز اجرای برنامه خواهند داشت. 
,
 
,
مقدم تصریح کرد: استان البرز و شهر کرج استعدادهای فوق العاده ای در عرصه موسیقی دارد و باید زمینه اجرای برنامه های فاخر را در استان فراهم کنیم تا هنرمندان بتوانند آثار خود را به مردم عرضه کنند و با توجه به آماده سازی برنامه های سال 97 امیدواریم در قالب جشنواره های موسیقی اقوام و ... این مهم محقق شود. 
,
 
,
وی به لزوم تبادل هنری بین البرز و دیگر استان ها در سال 97 به واسطه رشد و ارتقا فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: مردم استان استقبال بسیار خوبی از برنامه های هنری دارند و امیدوارم بتوانیم با کمک اهالی موسیقی و انجمن ها این هنر فاخر را رشد و توسعه دهیم. 
,
 
,
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در خاتمه با تاکید بر اینکه با ارائه ایده های اهالی هنر و موسیقی سال 97 برنامه های متنوعی در تمامی رشته ها خواهیم داشت افزود: در حوزه هنر باید رسانه های محلی کمک کنند تا زمینه رشد و ارتقا فرهنگ جامعه که یکی از آنها می تواند هنر موسیقی، نمایش و .. باشد فراهم شود و این حمایت ها می تواند ما را در رسیده به اهداف بیشتر یاری کند. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/ 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه