اخبار داغ

شهردار رباط‌کریم در جمع شهروندان منطقه یک تشریح کرد؛

رباط‌کریم شهری محروم است / افتتاح ۱۸ طرح عمرانی در دهه فجر امسال

رباط‌کریم شهری محروم است / افتتاح ۱۸ طرح عمرانی در دهه فجر امسال
شهردار رباط‌کریم گفت: رباط‌کریم به لحاظ میزان سرانه‌های عمومی فقیرترین شهر استان تهران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار اجتماعی رباط نیوز، سید محمد میرزمانی امروز در جمع مردم رباط‌کریم با بیان این‌که عمر شهرداری رباط‌کریم به 32 سال رسیده است، اظهار کرد: طی این 32 سال حداقل باید 20 سالن ورزشی در این شهر دایر می‌شد و در تمامی محله‌های این شهر بوستان و فضاهای فرهنگی ایجاد می‌شد، اما نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز,

 وی با تأکید بر توسعه سرانه‌های فرهنگی در رباط‌کریم خاطرنشان کرد: هرچند منابع مالی ما محدود است، اما با این تیم عمرانی شهرداری به صورت جدی پای کار است تا به مطالبات مردم پاسخ دهند.

,

 چهاردمین شهردار رباط‌کریم با بیان این‌که رباط‌کریم دارای 40 هکتار بافت فرسوده است، توضیح داد: این مقدار از 1500 هکتار حوزه خدماتی که شهرداری در اختیار دارد، بسیار ناچیز است.

,

وی با تأکید بر احیای بافت‌های فرسوده رباط‌کریم ادامه داد: شهرداری به تنهایی قادر به نوسازی بافت‌های فرسوده نیست به همین منظور بانک‌ها و مردم باید پای کار باشند تا بتوانیم با مشارکت یکدیگر این بافت‌ها را نوسازی و احیا کنیم.

,

 میرزمانی اجرای طرح تراکم اقتصادی را از اولویت‌های مهم خود برشمرد و اظهار کرد: این طرح در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش مسکن در دستور کار است؛ ما نباید اجازه بدهیم به خاطر یک طبقه اضافه بنا سرمایه‌گذاران از شهر فرار کنند.

,

شهردار رباط‌کریم توجه به مشکلات کشاورزان را از دیگر اولویت‌های خود یاد کرد و توضیح داد: طرح دیوارکشی و فنس‌کشی باغ‌ها حتماً باید در رباط‌کریم پیگیری شود، این طرح برای احیا و حفظ باغ‌های کشاورزی بسیار ضروری است و باید حل شود.

,

مدیریت شهری رباط‌کریم همچنین از نشست خود با 25 سرمایه‌گذار خبر داد و گفت: اگر بتوانیم سه مورد از سرمایه‌گذاران را جذب کنیم برای شهرداری کفایت می‌کند و در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

,

وی مدیرپروری را از دیگر اولویت‌های مهم خود در شهرداری رباط‌کریم یاد کرد و گفت: روزی که از این شهر بروم 10 شهردار قوی از مجموعه پرسنل شهرداری تحویل خواهم داد.

,

میرزمانی در خاتمه از تلاش برای افتتاح 18 طرح عمرانی و خدماتی در دهه فجر سال جاری خبر داد.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه