اخبار داغ

عضو کمیسیون و آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

هیئت رئیسه مجلس درخصوص طرح سؤال از رئیس جمهور کوتاهی کرده است

هیئت رئیسه مجلس درخصوص طرح سؤال از رئیس جمهور کوتاهی کرده است
عضو کمیسیون و آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه هیات رئیس مجلس طرح سؤال از رئیس جمهور را اعلام وصول نکرده است، افزود: هیات رئیسه مجلس در خصوص طرح سؤال از رئیس جمهور بر اساس قانون عمل نکرد و در این باره کوتاهی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان و عضو کمیسیون و آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پیام دلیجان؛ با اشاره به موضوع طرح سوال از رئیس جمهور در خصوص رسیدگی به وضعیت موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز و پرداخت بدهی های سرمایه گذاران این مؤسسات گفت: از چندی قبل طرح سؤال از رئیس جمهور در بین نمایندگان مجلس مطرح شد و بیش از ۱۵۰ نماینده مجلس خواستار این موضوع شدند که امیدواریم هر چه زودتر به این موضوع از سوی هیات رئیسه مجلس مورد رسیدگی قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

وی با تأکید بر اینکه هیات رئیس مجلس طرح سؤال از رئیس جمهور را اعلام وصول نکرده است، افزود: هیات رئیسه مجلس در خصوص طرح سؤال از رئیس جمهور بر اساس قانون عمل نکرد و در این باره کوتاهی کرده است.

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در خصوص رسیدگی به وضعیت مؤسسات مالی و اعتباری غیرمجاز و پرداخت بدهی سرمایه‌گذاران این مؤسسات، اعضای هیات دولت جلساتی را با کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی برگزار کرده‌اند که این جلسات هم نتیجه روشنی نداشته است.

,

سلیمی با تأکید بر اینکه علی‌رغم پیگیری‌ها، بخشی از بدهی‌ها با تأخیر معنادار پرداخت شده است، گفت: با همه پیگیری‌های صورت گرفته همچنان بخشی از این مطالبات هنوز پرداخت نشده و همین موضوع سبب اعتراضات مردمی شده است.

,

وی اضافه کرد: این سؤال مطرح است که اگر مؤسسات غیرمجاز مجوز فعالیت نداشتند چرا با تابلوی رسمی و حتی با تبلیغ در رسانه‌های رسمی اعلام موجودیت می‌کردند و با مردم را با سودهای بالا فریب می‌دادند و بانک مرکزی هم با آنها مقابله نکرد؟

,

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم که دولت هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی مؤسسات اقدام کند تا با برگرداندن سرمایه به مردم مشکلات آن‌ها کمتر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه