اخبار داغ

به مناسبت روز غزه "نماد مقاومت فلسطین" ؛

حل شدن مساله فلسطین حلال بسیاری از مشکلات جهان اسلام است/"مقاومت" تنها راه حل مساله فلسطین

حل شدن مساله فلسطین حلال بسیاری از مشکلات جهان اسلام است/"مقاومت" تنها راه حل مساله فلسطین
حل شدن مساله فلسطین و از بین رفتن رژیم صهیونیستی در منطقه بسیاری از مشکلات جهان اسلام را از بین می برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قومس؛ 29 دی به عنوان روز غزه و نماد مقاومت فلسطین نامگذاری شده است؛مساله غزه و فلسطین مساله اسلام و مسلمانهاست که از 70 سال پیش با غصب یک کشور از یک ملت توسط مستکبران جهانی آغاز شد و با کشتار، غارت و تبعید عده ای، کشوری جعلی بنام "اسرائیل" بوجود آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس؛ ,

مساله فلسطین  از عمده ترین مسائل چالش برانگیز و باعث بروز اختلاف بین سیاست های جمهوری اسلامی ایران و مردم انقلابی با آمریکا و رژیم صهیونیستی است که پایان یافتنی نیست مگر آنکه آمریکا از خوی استکبار گری خود دست بردارد و از رژیم صهیونیستی حمایت نکند.

,

رژیم صهیونیستی با نفوذی که در هیئت حاکمه ی آمریکا دارد سبب بوجود آمدن بسیاری از مشکلات جهان اسلام است.

,

مساله ی فلسطین باید مساله اول جهان اسلام باشد

, مساله ی فلسطین باید مساله اول جهان اسلام باشد,

امام خمینی (ره) بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب روز قدس را اعلام کرد و مقام معظم رهبری همواره بر این مساله تکیه دارد و چند روز پیش در دیدار با مهمانان شرکت کننده در کنفرانس بین المجالس بر این نکته تاکید نمود که مساله فلسطین باید مساله اول مسلمانان جهان اسلام باشد.

,

این ابتکار امام بزرگوار و پیگیری های مقام معظم رهبری و بیداری ملت های مسلمان جهان تاثیرات زیادی داشته تا جایی که رژیم غاصب صهیونیستی که به خیال خام خود تصرف "نیل تا فرات" را در سر می پروراند هم اکنون در نگهداری همان مناطقی که از قبل تصرف کرده بود، مانده است.

,

ملتهای مسلمان چند سالی بخاطر پیش آمدن جنگهای نیابتی در منطقه از مساله فلسطین غافل شدند

,

با پیش آمدن جنگهای نیابتی در منطقه به واسطه توطئه های استکبار جهانی، مسلمانان منطقه چند سالی بخاطر درگیری با  جریان داعش و تکفیری ها از مساله فلسطین غافل شدند  ولی با پیروزی جریان مقاومت در منطقه نه تنها این توجه برگشت بلکه قوت بیشتری هم پیدا کرد.

,

کار اخیر ترامپ توجه مردم منطقه را به فلسطین بیشتر کرد

, کار اخیر ترامپ توجه مردم منطقه را به فلسطین بیشتر کرد,

اقدام احمقانه اخیر ترامپ مبنی بر اعلام نمودن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، مردم را بیدار و حساسیت ها را بیشتر کرد؛ این اقدام حساسیت مردم را بیشتر تحریک کرد و سبب شد دوباره فلسطین به مساله اول جهان اسلام تبدیل شود.

,

مساله غزه و فلسطین راه حلی جز مقاومت ندارد

, مساله غزه و فلسطین راه حلی جز مقاومت ندارد,

رهبران فلسطینی و کسانی که می خواستند از طزیق مذاکره مساله فلسطین را حل کنند نه تنها به این موفقیت نرسیدند بلکه راه رسیدن به موفقیت را سخت تر کردند و به این نتیجه رسیدند که آمریکا به عنوان کسی که از رژیم صهیونیستی طرفداری نموده  و قدس را به عنوان پایتخت این رژیم معرفی می کند نمی تواند میانجی خوبی برای این قضیه باشد.

,

چه بسا اگر مذاکره نبود ملت فلسطین تاکنون به پیروزی های بزرگتری دست یافته بود؛ بنابراین راهی برای مردم بی دفاع و محاصره شده ی فلسطین جز همین راهی که هم اکنون در پیش گرفته اند، یعنی "مقاومت" وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه