اخبار داغ

استاندار ‌آذربایجان‌شرقی در ‌آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه عاشورا؛

سپاه نه تحریم شدنی و نه حذف شدنی است/ صراحت، صداقت و تعامل صمیمانه ویژگی‌های بارز سردار کریمیان

سپاه نه تحریم شدنی و نه حذف شدنی است/ صراحت، صداقت و تعامل صمیمانه ویژگی‌های بارز سردار کریمیان
خدابخش گفت:سپاه نه تحریم شدنی و نه حذف شدنی است، زیرا به برکت خون شهدا پایدار و جاودان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، مجید خدابخش صبح امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه عاشورا که در محل حسینیه اعظم لشکر عاشورا برگزار شد، اظهار داشت: سپاه نخستین مولود انقلاب اسلامی و در واقع مولود ارزش‌ها در دل مردم است و به عبارت بهتر سپاه خود مردم و مردم خود سپاه‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: سپاه پاسداران از همان بدو شکل گیری در روزهای جنگ و ناامنی که توسط منافقین و گروهای تروریستی ایجاد شده بود در حوزه سخت افزاری، نرم افزاری و اقتصادی نقش آفرینی کرده و حضور موثر داشته است.

,

استاندار آذربایجان شرقی گفت: سپاه با انقلاب عجین است کسی که سپاه را تحریم کند انقلاب، ارزش‌ها و ملت ایران را تحریم می‌کند سپاه نه تحریم شدنی و نه حذف شدنی است زیرا به برکت خون شهدا پایدار و جاودان شده است.

,

وی اذعان کرد: تقدیر ویژه دارم از زحمات سردار دلاور کریمیان که علاوه بر همشهری بودن و آشنایی، در تبریز چهار ماه است توفیق همکاری داریم سرداری که زمانی در اردبیل شهید معرفی و بعد مشخص شد اسیر در دست دشمن می‌باشد.

,

خدابخش تصریح کرد: صراحت، صداقت و تعامل صمیمانه تمام آن چیزی است که طی این مدت از سردار کریمیان دیدم به ویژه در حوادث اخیر که اغتشاشاتی سراسری از مشهد آغاز و سپس با اهانت‌هایی که در مسابقه فوتبال رخ داد دو موج اعتراضی در این استان در حال شکل گرفتن بود.

,

استاندار آذربایجان شرقی خاطر نشان ساخت: در کنار بصیرت و وفاداری مردم آذربایجان به ولایت همچنین تعامل و همکاری تمامی نیروهای مسلح آرامش و امنیت کامل ایجاد شد.

,

خدابخش متذکر شد: در جریانات اخیر که کلیپ‌های تهییج کننده‌ و بیانیه‌های زیادی از طرف برخی گروه و جریانات برای دعوت به اغتشاش و ناآرامی در تبریز انتشار یافت و حتی از استان‌های همجوار نیز برای همراهی دعوت کردند، با هوشیاری نیروهای انتظامی، سپاه و به ویژه نقش امام جمعه محبوب استان و رفتار مردمی و ارزشمند ایشان نقشه‌های دشمنان ابتر ماند و بصیرت بی‌بدیل مردم این خطه را دوباره به نمایش گذاشت.

,

گفتنی است آیین تودیع و تکریم فرمانده سپاه عاشورا هم اکنون در حسینیه اعظم لشکر عاشورا در حال برگزاری است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه