اخبار داغ

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

تقاطع ولیعصر باید خالی از تاکسی شود/ ایستگاه تاکسی محمدیه بزودی انتقال خواهد یافت

تقاطع ولیعصر باید خالی از تاکسی شود/ ایستگاه تاکسی محمدیه بزودی انتقال خواهد یافت
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین با بیان اینکه تقاطع ولیعصر باید خالی از تاکسی شود، گفت: برای ایستگاه محمدیه جایگاهی در نظر گرفته شده و در آینده نزدیک به آنجا انتقال خواهد یافت تا خدمات بهتری به مسافران ارائه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، چندی پیش رانندگان تاکسی‌های خطی  مسیر قزوین – مهرگان به دلیل عدم برخورداری از ایستگاه مناسب در قزوین تجمع کرده و با نصب بنری بر روی تاکسی‌های خود اعلام کردند که از جابجایی مسافر معذور هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

این رانندگان مشکل اصلی خود را  جایگاه ایستگاه مسیر قزوین – مهرگان اعلام کردند که در پارک سوار واقع شده و مسافران کمتری برای سوار شدن به آنجا مراجعه می‌کنند.

,

رانندگان معترض اذعان کردند: مسافران مهرگان به چهارراه ولیعصر مراجعه می‌کنند و به علت نبود تاکسی مسیر مهرگان، سوار خودروهای شخصی‌ می‌شوند.

,

این رانندگان با بیان اینکه ۵ سال از این مشکل می‌گذرد عنوان کردند: برای حل مشکل به فرمانداری شهرستان البرز، بخشداری و شهرداری محمدیه مراجعه کرده‌اند اما هنوز نتیجه‌ای نگرفته‌اند.

,

, , ,

عبدالعلی دربندی زاده مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعیشاخص، با بیان اینکه تاکسی ها مهرگان خارج از حیطه نظارت تاکسی رانی قزوین هستند، اظهار کرد: از آنجایی که یک مکان مشخص برای این تاکسی‌ها پیش بینی شده باید در همان محل به فعالیت بپردازند.

, شاخص،,

وی افزود: این حق طبیعی مردم است که ترجیح دهند در مرکز شهر امکانات حمل و نقل را داشته باشند اما این اصرار که همه تاکسی‌داران در تقاطع ولیعصر فعالیت کنند با توجه به ترافیک سنگین امکان پذیر نیست.

,

دربندی زاده تصریح کرد: تقاطع ولیعصر باید خالی از تاکسی شود چراکه منظر و زیبایی هر شهر ورودی آن است به همین دلیل هیچ ورودی از شهر نباید مملو از جمعیت باشد.

,

این مسوول خاطرنشان کرد: ما به دنبال کاهش و سروسامان دادن هزینه ترافیک هستیم و از جایگاه ایستگاه تاکسی‌های حومه شهر هیچ عایداتی نداریم.

,

این مسوول در ابراز کرد: برای ایستگاه محمدیه نیز جایگاهی در نظر گرفته شده و در آینده نزدیک به آنجا انتقال خواهد یافت تا در آن محل به مسافران خدمات بهتری ارائه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه