اخبار داغ

فرمانده انتظامی رباط کریم خبرداد؛

واژگونی خودرو سارقان در کمربندی وهن آباد رباط کریم/ کشف محل اختفای سارقان خودروها

واژگونی خودرو سارقان در کمربندی وهن آباد رباط کریم/ کشف محل اختفای سارقان خودروها
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری سارقان و مالخران محتویان داخل خودرو پس از واژگونی خودروی انها در کمربندی وهن آباد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاشاکی، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی رباط نیوز با اعلام خبر دستگیری سارقان محتویات خودرو، اظهار کرد: پی در پی گشت زنی مأموران کلانتری 11 مرکزی شهر رباط کریم در محورهای اصلی شهرستان، به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و پس استعلام مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و به راننده آن دستور ایست دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز,
 
,
سرهنگ پاشاکی ادامه داد:  سرنشینان خودرو پس از مشاهده مأموران از محل متواری شده که نهایتا در کمربندی وهن آباد خودرو سرقتی واژگون و متهمان را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.
,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم ابراز کرد: مأموران انتظامی در بازجویی های پلیسی جرم خود را قبول داشته و اذعان داشتند پس ازسرقت محتویان داخل خودرو، اموال سرقتی را به دو نفر مالخر در نزدیکی روستاهای رباط کریم به فروش می رسانند.
,
 
,
رییس پلیس انتظامی شهرستان رباط کریم عنوان کرد: پلیس با تشکیل دو تیم عملیاتی و با هماهنگی مقام قضایی به آدرس اعزام و موفق به دستگیری دو مالخر شده و در بازرسی از محل تعداد 18 دستگاه باطری خودرو، 12 حلقه رینگ و لاستیک، 8 دستگاه کامیپویتر خودرو و 9 دستگاه پخش و باند سرقتی خودروهای سواری کشف و متهمان را جهت بازجویی به پلیس آگاهی انتقال دادند.
,
 
,
پاشاکی ادامه داد: مالخران دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به خرید محتویان سرقتی خودرو اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده قضایی و گذراندن مراحل قانونی راهی زندان شدند.
,
 
,
شایان ذکر است اموال سرقتی کشف شده توسط مأموران پلیس اگاهی به مالباختگان برگردانده شد.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه