اخبار داغ

در طرح ثبت نام رایگان کتابخانه‌های عمومی؛

۲۸ هزار نفر به اعضای کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی افزوده شد

۲۸ هزار نفر به اعضای کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی افزوده شد
معاون توسعه کتابخوانی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از عضویت 28 هزار نفری در طرح ثبت نام رایگان کتابخانه‌های عمومی استان در سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی حافظی در گفتگو باصبح توس؛ در رابطه با استقبال مردم از طرح ثبت نام رایگان در کتابخانه های عمومی استان، بیان کرد: طی ده ماه گذشته که به مناسبتهای مختلفی مانند دهه کرامت، هفته کتاب و سالروز حماسه مردمی 9 و 10 دیماه 57 کتابخانه های عمومی استان طرح رایگان ثبت نام را اجرا کرد، حدود 28 هزار نفر به اعضای کتابخانه های استان افزود شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی افزود: طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی معمولا در مناسبتهای خاص به صورت کشوری، استانی و شهرستانی بنا به اقتضای مناسبت برگزار می‌شود.

,

 

,

معاون توسعه کتابخوانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ابراز کرد: در طول سال جاری این طرح اجرا شده است که دو مناسبت دهه کرامت و هفته کتاب به صورت کشوری و مناسبت سالروز قیام مردم استان خراسان رضوی علیه حکومت شاهنشاهی در دیماه 57 به صورت استانی اجرا شد.

,

 

,

حافظی اظهار کرد: این طرح با استقبال مردم روبرو شد و 28 هزار نفر در این سه دوره به عضویت کتابخانه‌های عمومی استان درآمدند.

,

 

,

وی با بیان اینکه در کل استان 209 کتابخانه فعال داریم، بیان کرد: 117 کتابخانه نهادی در استان فعال هستند که دو تا از این کتابخانه های نهادی به صورت سیار در مشهد و تایباد در حال فعالیتند، همچنین 88 کتابخانه مشارکتی و چهار کتابخانه مستقل در استان، ارائه خدمات کتاب خوانی به مردم می دهند.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه