اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت:

اجازه ندادیم اتفاقات تویسرکان در بهار نیز تکرار شود

اجازه ندادیم اتفاقات تویسرکان در بهار نیز تکرار شود
فرمانده سپاه ناحیه بهار در جلسه ای با تعدادی از بسیجیان شهر بهار که صبح امروز در ارشاد بهار برگزار شد به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: قرار بود اتفاقات تویسرکان در بهار نیز تکرار شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، فرمانده سپاه ناحیه بهار در خصوص دستگیر شدگان در اغتشاشات اخیر گفت: خوشبختانه در این خصوص مشکلی در شهر بهار نداشتیم  ولی در این باره سه نفر را در شهر دستگیر کردیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه, ،,

سرهنگ حسینی گفت: در خصوص دستگیرشدگان در اغتشاشات همدان 15 الی 20 نفر لیدرها و افرادی که شعار سر میدادند شناسایی شدند و مشخص شد که این تعداد از شهرستان بهار و از روستاهای شهرستان بهار و  چند نفر از آنها جزء اراذل و اوباش بودند.

,

وی در مورد برنامه این افراد برای شهر بهار گفت: برنامه این افراد برای شهر بهار نیز همچون برنامه تویسرکان بود و قصد داشتند همان برنامه را برای بهار نیز تکرار کنند که نیروهای ما به موقع وارد عمل شدند با کمک خود مردم بهار و بسیجیان در یک شب 750 نفر از بسیجیان را وارد شهر کردیم و به این طریق شهرهای صالح آباد و لالجین نیز پوشش داده شد و اجازه هیچ حرکت مشکوکی به این افراد داده نشد.

,

حسینی ادامه داد: در این خصوص مردم با ما همکاری زیادی داشتند و افرادی که مشکوک بودند استعلام کرده و تحویل استان دادیم.

,

وی با اشاره به کشته شدن سه نفر در اتفاقات اخیر در تویسرکان گفت: در این حوادث فرمانداری تویسرکان به آتش کشیده شد و شیشه چند بانک شکسته شد و ما دوست نداشتیم این مورد برای شهر بهار نیز اتفاق بیفتد.

,

حسینی در ادامه گفت: مردم ما مظلوم و محروم هستند  و باید از این مردم حمایت شود. همه این اتفاقات و مشکلات  به خود ما مسئولین برمیگردد و ما باید به این مردم کمک کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه