اخبار داغ

کم توجهی به شهدا تاکی؟

گرد غبار بی توجهی بر مزار سرداران بی پلاک در ایلخچی+تصاویر

گرد غبار  بی توجهی بر مزار سرداران بی پلاک در ایلخچی+تصاویر
مزار شهدای گمنام ایلخچی زیر سایه کم توجهی مسئولان قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا، مزار شهدای گمنام می‌تواند در هر منطقه‌ای بهترین فرصت‌های معنوی را برای آن مکان فراهم سازد و به فرموده مقام معظم رهبری پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرام‌بخش خود را در فضا می‌پراکند و صفا و معنویت می‌آفریند.

, به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا، , به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا، , به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اوشکایا، , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشکایا،,

بارها این جمله پرمعنا و ماندگار امام خمینی(ره) را که «شهدای گمنام امامزادگان عشق‌اند و مزارشان تا ابد زیارتگاه اهل یقین است» شنیده‌ایم اما حقیقت این است که نتوانستیم کوچک‌ترین حق شهدا که داشتن یادمان و مزاری مناسب است را ادا کنیم و به‌واقع باید گفت «شهدا شرمنده‌ایم».

,

۸مرداد ماه امسال مردم ایلخچی میزبان آلاله‌های بی‌نام و نشانی بودند که در اوج غربت و گمنامی و چشم‌انتظاری مادرانشان در میان استقبال پرشور و کم‌نظیر مردم شهیدپرور و ولایتمدار این شهر در پارک شقایق تدفین شدند.

,

با گذشت شش ماه از تدفین دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس و فصل سرما ، مسئولان فکری برای ساخت و ساماندهی یادمان شهدا در پارک شقایق نکرده و این گل‌های فاطمی در غریبی و گمنامی آرمیده‌اند.

,

تاکنون برنامه‌ها و مراسمات متعددی به صورت خودجوش و مردمی توسط برخی هیئت‌های مذهبی و مجموعه‌های فرهنگی در زمان‌ها و ایام‌الله مختلف در این مکان برگزار شده و خواسته بسیاری از حاضران و عموم مردم از مسئولان، ساخت یادمان و مقبره‌ای در خور شأن این شهیدان عزیز و غریب است.

,

متأسفانه پس از گذشت شش ماه از حضور این گل‌های غریب فاطمی در ایلخچی که همچون ائمه معصوم بقیع علیهم‌السلام در غربت قرارگرفته‌اند، هیچ اقدام مؤثر و قابل‌توجهی برای ساخت المان صورت نگرفته است.

,

نباید فراموش کرد که دیروز شهدای گمنام همه‌چیز حتی نام و نشان خود را درراه دفاع از اسلام، انقلاب و میهن فدا کردند، اما غفلت و کوتاهی در ساخت یادمان بر مزارشان موجب شده است تا امروز غریب‌تر از قبل شوند و باید شرمنده آن‌ها بود که سهم آن‌ها بازهم غربت و تنهایی و مظلومیت است.

,

بی شک درسی که می توان از شهدای دفاع مقدس گرفت ،ایثار،از خودگذشتگی،و جان فشانی هایی است که بزرگانی همچون حسین فهمیده به ما آموخته اند ،اکنون در قبال رشادت‌ها و از جان‌گذشتگی‌های آن عزیزان، انتظار می‌رود تمامی مسئولان مربوطه نسبت به ادای دین به شهدای گمنام ایلخچی، با جدیت وارد عمل شده و با وحدت نظر و تعامل و با نگاه به وسعت بی انتهای از خودگذشتی شهدا و خانواده های آنان، هر چه سریع تر به غربت این شهدای گمنام پایان دهند.

,

, , , ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه