اخبار داغ

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد:

امیدوارم روز جمعه با تیمی کامل به مصاف استقلال برویم

امیدوارم روز جمعه با تیمی کامل به مصاف استقلال برویم
سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: مشکلاتی مثل مصدومیت بازیکنان و این مسائل را در تیم داریم و باتوجه به چند مصدوم در تیم‌مان امیدواریم بتوانیم برای مسابقه روز جمعه با تیمی کامل به مصاف استقلال برویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا مهاجری در گفتگو با صبح توس؛ اظهار کرد: مشکلاتی مثل مصدومیت بازیکنان و این مسائل را در تیم داریم و البته از نحوه تمرینات شاگردانم راضی هستم، درست است که چند مصدوم در تیم‌مان داریم؛ امیدوارم بتوانیم برای مسابقه روز جمعه با تیمی کامل به مصاف استقلال برویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


وی ضمن اشاره به مصدومیت خانزاده افزود: حضور عبدالله حسینی و مرادمند مقابل استقلال مشخص نیست.

,
,

 

,

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در خصوص اینکه آیا باشگاه پدیده درخواست کرده بازی این تیم با استقلال در ورزشگاه امام رضا برگزار شود، گفت: واقعاً چنانچه شرایط باشد ورزشگاه امام رضا(ع) برای ما خیلی بهتر است.

,

 

,

وی افزود: این بد است که ما تماشاگری در ورزشگاه نداشته و انتظار داشته باشیم تیم‌ها نتیجه بگیرند. همین ۱۵۰۰ نفر هم که برای ما به ورزشگاه می‌آیند دستشان را می‌بوسیم؛ اما چنانچه قرار است بازی در شهر ما برگزار شود قطعاً باید تماشاگر بیشتری برای ما به ورزشگاه بیاید.

,

 

,

مهاجری تصریح کرد: استقلال هم بهتر و منسجم‌تر شده؛ اما نتایج قابل پیش‌بینی نیست چون هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در این بازی به برتری برسیم.

,


سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در خصوص کسر شش امتیاز از تیم پدیده، بیان کرد: باشگاه پیگیر این موضوع است؛ اما ما آن را فراموش کرده‌ایم، در حال حاضر کارمان را انجام می‌دهیم و همه چیز را به عهده باشگاه گذاشته‌ایم.

,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه