اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا خبر داد؛

لبخند رضایت بر لبان محرومان / درمان رایگان مردم در محروم ترین روستاهای دنا

لبخند رضایت بر لبان محرومان / درمان رایگان مردم در محروم ترین روستاهای دنا
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا از ویزیت و ارائه خدمات رایگان به مردم روستای مازه کز توسط تیم سلامت مرکز بنستان در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازسفیر دنا؛یکی از مشکلات امروزی در روستاهای دوره افتاده و محروم شهرستان دنا در استان کهگیلویه وبویراحمد، مسئله بهداشت و درمان است که با عزم جهادی و حضور داوطلبان و تیم های پزشکی خوشبختانه نوید روزهای خوبی را در آینده باید شاهد باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر دنا,

غلام حسن آراسته، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا گفت:  در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم و دورافتاده در استان، تیم سلامت مرکز بنستان این شهرستان در اقدامی خیرخواهانه در روستای مازه کز از توابع شهرستان دنا به ارائه خدمات درمانی رایگان پرداختند.

,

وی عنوان کرد: غربالگری فشار خون برای افراد بالای 30 سال, نمونه گیری پاپ اسمیر برای زنان واجد شرایط توسط ماما و توزیع مسواک انگشتی رایگان به کودکان سه تا شش سال از جمله اقدامات صورت گرفته در این طرح خدمت رسانی است.

,

وی خاطر نشان کرد:  هدف از اجرای این طرح خدمت رسانی به مناطق محروم است که با کاهش هزینه های درمانی، بار مراجعات به شهرستان های اطراف نیز کاهش یابد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه