اخبار داغ

پارک بی تدبیر سهم بانوان جاسک / افتتاح اتاق نگهبانی به جای بوستان بانوان + تصاویر

پارک بی تدبیر سهم بانوان جاسک / افتتاح اتاق نگهبانی به جای بوستان بانوان + تصاویر
پارک تدبیر بانوان جاسک که در دهه فجر 94 به صورت نیمه کاره افتتاح و رها شد اکنون پس از سالها در اذهان مردم به پارک بی تدبیر بانوان جاسک شهرت یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مکران نیوز؛شهر ساحلی بندرجاسکی یکی از فقیر ترین شهرهای ایران از لحاظ داشتن سرانه  تفریحی و فضای سبز است که شهرداران جاسک از ابتدا تا کنون موفق به انجام کاری ماندگار در این مهم نشده اند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکران نیوز,

این روز ها افتتاح صوری پروژه ها و زیاد کردن پروژه های افتتاحی یکی از مصیبت هایی است که برخی از مردم شهر های کشور دچار هستند که البته مردم جاسک خصوصاً بانوان طعم افتتاح پرژوه ناتمام را خوبی چشیده اند؛ بانوانی که دلخوش به شعار دولت تدبیر و امید در خصوص بانوان بودند پس از افتتاح این پروژه نیمه کار این شعار به منظر اجرا نرسید .

,

پارک بانوان تدبیر بر اساس طرحی از استانداری که هدیه ای از دولت تدبیر و امید برای بانوان بود که در اغلب شهرهای هرمزگان این پارک را تحت عنوان پارک بانوان تدبیر ساختند اما سهم بانوان جاسکی فقط یک چهار دیواری خالی با مشتی ریگزار بود که اکنون با گذشت سالها از افتتاح آن به پارک بی تدبیر بانوان شهرت یافته است.

,

گفتنی است مجری ساخت پارک بانوان شهرداری جاسک بود که  بنا به دلایل نامعلومی شهردار و فرماندار سابق یک چهار دیواری بدون در افتتاح کردند که در روز افتتاح با نصب تابلوی رنگین بوستان تدبیر بانوان بر سر اتاق نگهبانی این پروژه نیمه کاره برای فریب اذهان عمومی روبان قرمز رنگ اتاق نگهبانی را قیچی کردند و افتخار افتتاح پارک بانوان جاسک را به نام خود ثبت  و تمام کردند.

,

 

,

تاسف بار ترین قسمت این افتتاح این بود که این مجموعه  تفریحی بانوان رها شد و حتی یک بانوی جاسکی هم موفق به ورود برای ورزش در این چهار دیواری طلسم شده نشد.

,

البته این رسمی است که گاهاً در زمان افتتاح طرح ها خود طرح کامل ساخته یا نیمه کاره بای شده که بعد از افتتاح طرح مسئولین طرح بلافاصله طرح نیمه تمام افتتاح شده را تکمیل می کنند .

,

برخی از پروژه ها نیمه تمام که توسط مسئولین افتتاح می شد و گاها ً شاید برخی از پروژه را چند بار افتتاح می کردند اما پارک نیمه کاره بانوان جاسک پس از افتتاح که جز پروژه های افتتاحی ۲۲ بهمن ۹۴ بود تا کنون به امان خدا رها شدو و برخی از  لوازم پارک از بین رفته است.

,

این پروژه یکی از پروژه های شهرداری جاسک بود که با رفتن شهردار پرحاشیه سابق جاسک به یکی از میراث طلسم شده شهردار سابق تبدیل شد.

,

 

, , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه