اخبار داغ

دبیر اجرای همایش کتاب سال سبک زندگی خبر داد؛

برگزاری همایش در ۲۰ اسفندماه /دریافت ۸۱۶ اثر در زمان فراخوان همایش

برگزاری همایش در ۲۰ اسفندماه /دریافت ۸۱۶ اثر در زمان فراخوان همایش
دبیر اجرای همایش کتاب سال سبک زندگی با اشاره به اینکه همایش در 20 اسفند ماه برگزار خواهد شد، گفت:در زمان فراخوان همایش 816 اثر و بعد از اتمام فراخوان 400 اثر دیگر به دبیرخانه رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، حجت الاسلام و المسلمین محمد شیخ الاسلامی پیش از ظهر امروز در نشست خبری نخستین جشنواره کتاب سال سبک زندگی با اشاره به اینکه 816 اثر به دبیرخانه رسیده است ، اظهار داشت: با توجه به تعداد اثرات رسیده به دبیرخانه ما انتظار نیمی از این مقالات را داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: تاکنون در حوزه سبک زندگی اثر ویژه و خاصی ارائه نشده است و بهترین اثر برای حجت الاسلام مهدوی کنی است که 10سال قبل منتشر شده است.

,

دبیر اجرای همایش کتاب سال سبک زندگی با اشاره به اینکه 400 اثر هم بعد از اتمام فراخوان دریافت شده است،گفت: این آثار بعد از اتمام زمان به دبیر خانه رسیده است و نمی توانیم این آثار را در داوری ها بررسی کنیم.

,

وی بیان داشت: از 816 اثر 501 اثر در داوری مرحله اول تایید شده و 315 اثر کنار گذاشته شده است.

,

شیخ الاسلام با اشاره به حوزه های فعالیت همایش و تعداد اثرات رسیده، عنوان داشت: در حوزه علوم انسانی کاربردی 165 اثر، در حوزه علوم انسانی اجتماعی کاربردی 105 اثر، در حوزه علوم اسلامی نظری 22 اثر، حوزه علوم اسلامی اجتماعی نظری 28 اثر و در حوزه تک نگاری 181 اثر به دبیرخانه رسیده است.

,

وی اضافه کرد: از این تعدا آثار 41 اثر تحقیقی، 152 اثر تدوینی، 36 اثر ترجمه و 272 اثر تالیف بوده است همچنین 74 اثر از سوی بانوان و 357 اثر از سوی آقایان و 15 اثر بصورت مشترک و 55 اثر هم بصورت جمعی از نویسندگان در این تعداد آثار قرار دارند.

,

دبیر اجرای همایش با اشاره به اینکه این همایش در 20اسفندماه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در داوری اولیه آثار 216 اثر مورد تایید قرار گرفت که در مرحله دوم داوری هم تعدادی از آثار در صورت عدم کسب حداقل های داوری ریزش خواهند داشت .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه