اخبار داغ

معاون استاندار خراسان شمالی مطرح کرد:

دستور معاون عمرانی استاندار بر شتاب گرفتن پروژه های عمرانی شهرستان گرمه

دستور معاون عمرانی استاندار بر شتاب گرفتن پروژه های عمرانی شهرستان گرمه
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه عمرانی شهرستان گرمه بر شتاب گرفتن پروژه های عمرانی این شهرستان دستور تسریع داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری گرمه،  علی نیا معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه عمرانی شهرستان گرمه ضمن تسلیت جانباختن تعدادی از هموطنان در سانحه کشتی سانچی در سخنانی با مهم دانستن اینگونه سفرها  ابراز امیدواری کرد و گفت: شهرستان گرمه از نتایج و دستاوردهای این سفر در جهت شتاب گرفتن پروژه های عمرانی در دست اجرا و فعال شدن پروژه های متوقف شده بهره مند شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری گرمه,

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در این شهرستان و با برنامه ریزی درست و تخصیص اعتبارات مورد نیاز  علاوه بر تأمین زیرساخت ها و نیازمندی ها می تواند نقش مهمی در ارتقای سطح و شاخص های رشد و توسعه ی استان ایفا کند.

,

همچنین در ابتدای این جلسه مکرمی سرپرست فرمانداری در سخنانی ضمن تسلیت جانباختن کارکنان کشتی سانچی و با تبریک پیشاپیش ایام الله دهه فجر حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و هیئت همراه ایشان را جهت بررسی مشکلات عمرانی و زیرساختی این شهرستان مثبت ارزیابی کرد.

,

مکرمی ابراز داشت: با حمایت های دولت و تخصیص به موقع اعتبارات و نیز حمایت های استاندار محترم در بهره برداری از طرح ها و پروژه های عمرانی، و تعریف و اجرای پروژه های مورد نیاز شهرستان در بخش های مختلف ، گام های مهم و اثر گذاری در رفع مطالبات مردم و رشد و توسعه شهرستان گرمه برداشته شود.

,

وی در ادامه گفت: همه می دانیم رشد وتوسعه ی متوازن و پایدار ضرورت امروز شهرستان گرمه می باشد و با توجه به شاخص های  پایین در این شهرستان توجه خاص و عزم جدی برای ارتقای شاخص های رشد و توسعه ی شهرستان از اهمیت زیادی برخوردار است.

,

مکرمی اهم مشکلات قابل پیگیری در این شهرستان را رفع مشکل احداث مجتمع خدماتی رفاهی رباط قره بیل در حوزه محیط زیست,حریم روستای رباط قره بیل,اصلاح پیچ بوریا با توجه به بازدید سال گذشته از این پیچ,پرداخت مطالبات شرکت های پیمانکاری در حوزه این شهرستان,مغایرت های موجود در برخی اسناد مالکیت روستای دشت,اراضی بلوار امام رضا و کنار گذر خلیج فارس و چندین مورد دیگر را عنوان کرد و خواستار رفع این موارد شد.

,

در خاتمه مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن توضیحاتی در این خصوص ارائه نمودند.

,

همچنین مقرر شد در روزهای آینده مناقصه مرکز بهداشتی درمانی شهر ایور توسط دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار و عملیات اجرایی آن صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه