اخبار داغ

رئیس شورای علمی جشنواره کتاب سال سبک زندگی:

دنیای امروز شرایط جدیدی را پدید آورده است/ نسل جوان دچار سرکشتگی شده است

دنیای امروز شرایط جدیدی را پدید آورده است/ نسل جوان دچار سرکشتگی شده است
رئیس شورای علمی جشنواره کتاب سال سبک زندگی با بیان این که دنیای امروز شرایط جدیدی را پدید آورده است، گفت: شرایط فضای جدید نسل جوان را دچار سرکشتگی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قم فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدسعید مهدوی کنی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به واقعیت های دنیای امروز اظهار داشت: مسئله قدرت انتخاب و انتخاب گری یکی از ویژگی های انسان است که اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: فضای پدید آمده گزینه های زیادی رو جلوی انسان قرار می دهد و باید در این میان مسیر درست را انتخاب کرد و علاوه بر این انتخاب انسان نیز برآمده از هنجارها و باورهای آن ها است.

,

رئیس دانشگاه امام صادق تصریح کرد: مجموعه انتخاب ها روشی را برای انسان در زمینه های مختلفی به وجود می آورد و دسته بندی های مختلف در زندگی انسان سبک زندکی عنوان می شود.

,

وی افزود:در واقع الگوهای مختلف در زندگی افراد سبک زندگی را می سازد که در جامعه نیز ترویج می یابد.

,

مهدوی کنی اضافه کرد: خیلی مواقع گروه ها و باندهای در بین جوان ها داریم که مد سازی می کنند و در دنیا موارد مختلفی می شناسیم که برای اغنای مردم تلاش می کنند اما به روش خودشان.

,

وی ادامه داد: این افراد از انواع جشنواره ها و مسابقاتی برای معرفی الگوها و متدها استفاده می کنند .

,

 رئیس دانشگاه امام صادق بیان داشت: در چنین فضایی  ما می توانیم منفعل باشیم یا با استفاده از فرصت به وجود آمده روشی را برای سبک زندگی خودمان استفاده کنیم.

,

وی با بیان این که یک نوع سرگشتگی بین جوانان ایجاد شده است، ابراز داشت: وجود الگوهای مختلف باعث این سرگشتگی شده است.

,

مهدوی کنی ادامه داد: در چنین فضایی کسانی که می خواهند برای هدایت جامعه و نشان دادن ارزش های بالا باید تلاش کنند و راه و روشی را پیش روی افراد جامعه قرار دهند.

,

وی ادامه داد: باید سبک و سیاق مناسب را به افراد جامعه نشان داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه