اخبار داغ

امام جمعه سرپل ذهاب:

مردم به شایعات مبنی بر وقوع انفجار مهیب در مناطق زلزله زده توجه نکنند/ تکذیب درج شایعات در کانال های تلگرامی در سرپلذهاب

مردم به شایعات مبنی بر وقوع انفجار مهیب در مناطق زلزله زده توجه نکنند/ تکذیب درج شایعات در کانال های تلگرامی در سرپلذهاب
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: مردم به شایعات مبنی بر وقوع انفجار مهیب در مناطق زلزله زده توجه نکنند و این اخبار در این رابطه در کانال های تلگرامی شهرستان کذب محض است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب بااشاره به شایعات اخیر درخصوص وقوع یک انفجاربزرگ در آینده اظهار داشت: این مطلب یک شایعه برای تشدید رعب و وحشت در مردم زلزله است که این روزها بخاطر وقوع زلزله و پس لرزه های بسیار دچار استرس و دلهره شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی درا,

 

,

وی افزود : وقوع یک انفجار در انبار تسلیحات موشکی پیشرفته درمنطقه ازگله از اهداف دشمن برای ایجادرعب ووحشت و همچنین ایجاد تفرقه ودودستگی بین مردم است که توسط دشمنان نظام وانقلاب اسلامی پیگیری وکنترل میشود وبرخی فریب خورده داخلی نیز به آن دامن می زنند.

,

 

,

وی تصریح کرد : این موضوع به لحاظ علمی ونظامی هم رد می شود زیرا هیچ نیروی نظامی براساس فنون وعلم روز نظامی انبار تسلیحات موشکی وپیشرفته خودرا درمناطق مرزی مستقر نمی کند.

,

 

,

ایشان درخصوص توزیع کفن در شهرستان نیز خاطرنشان کرد : این شایعه آنقدر کوچک وسخیف است که هیچ عقل سلیمی آنرا قبول نخواهد کرد .

,

 

,

فاطمی نسب درپایان ازمردم شهرستان خواست بدون توجه به اینگونه شایعات به تلاشهای خود برای بازسازی شهر بیفزایند .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه