اخبار داغ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی:

سیاست دولت بر تکمیل پروژه های نیمه تمام است

سیاست دولت بر تکمیل پروژه های نیمه تمام است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه سیاست دولت تدبیر و امید بر تکمیل پروژه های نیمه تمام است گفت:ارتقای بیمارستان جوادالائمه(ع) این شهرستان از 32 به 64 تختخواب می باشد که این پروژه 65% پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش بینی می شود تا 3 ماه آینده به پایان برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جاجرم،  علی نیا معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ما جاجرم گفت : سیاست دولت تدبیر وامید در خراسان شمالی به ساخت و تکمیل پروژه های نیمه تمام در سطح استان متمرکز است که خوشبختانه روند رو به رشدی را در این زمینه شاهد هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جاجرم, جاجرم,

وی با اشاره به عملیات اجرایی فاز دوم بیمارستان جواد الائمه جاجرم افزود : یکی از پروژه های نیمه تمام در شهرستان جاجرم، پروژه ارتقای بیمارستان جوادالائمه(ع) این شهرستان از 32 به 64 تختخواب می باشد که عملیات اجرایی آن از چند ماه پیش آغاز گردیده و خوشبختانه تاکنون روند بسیار مناسبی را طی کرده و 65% پیشرفت فیزیکی داشته است. با توجه به کارهای انجام شده پیش بینی میگردد روند تکمیل این پروژه تا 3 ماه آینده به پایان برسد و شاهد خدمات رسانی بهتر مجموعه بهداشت و درمان شهرستان جاجرم به مردم باشیم.

,

 معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در ادامه افزود : یکی دیگر از پروژه های نیمه تمام شهرستان جاجرم ساختمان در دست احداث فرمانداری است که متاسفانه در چند سال گذشته به علت نبود اعتبارات کافی کار به کندی پیش رفته و گاهاً متوقف شده است اما در چند وقته گذشته روند کار تسریع پیدا کرده و شاهد رشد چشمگیر ساخت این مجموعه هستیم که پیش بینی می شود در ابتدای سال 97 شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

,

 وی در خاتمه از عملیات زیرسازی فاز اول پروژه احداث نیروگاه خورشیدی 30 مگاواتی در شهرستان جاجرم بازدید بعمل آورد.

,

قابل ذکر است در این بازدیدها مهندس عنبری مدیرکل دفتر فنی استانداری، مهندس شاکری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مهندس محمدی مدیرکل بنیاد مسکن و مهندس مصطفی زاده مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی همراه با دیگر مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه