اخبار داغ

امام جمعه قم:

حراست از منابع طبیعی نباید تحت الشعاع مسائل سیاسی شود

حراست از منابع طبیعی نباید تحت الشعاع مسائل سیاسی شود
امام جمعه قم با اشاره به اینکه جامعه نمی تواند با سلایق مختلف مدیریت شود، گفت: منابع طبیعی نباید دستخوش مسائل سیاسی شود و همگان باید نسبت به حفظ و رشد منابع طبیعی کوشا باشیم چراکه حیات انسان به این منابع بستگی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، آیت‌الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار مسؤولان نمایندگی ولی‌فقیه در ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه یک کشور که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، اظهار داشت: اینکه نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی مستقر شده است نشان می‌دهد که ولایت فقیه نسبت به انجام درست فعالیت‌ها در این مجموعه نگاهی ویژه دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد:آموزه های قرآن و عترت به عنوان راس قوانین نظام اسلامی می باشد.

,

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با اشاره به مدیریت شهر، گفت: جامعه نمی تواند با سلایق مختلف مدیریت شود.

,

وی عنوان داشت: با توجه به اینکه گاهی از مباحث دینی برداشت‌های متفاوتی می‌شود اما همه نسبت به این موضوع آگاهی داریم که مدیریت حکومت اسلامی در برخی از عرصه‌ها نیازمند یک فتوای واحد است.

,

امام جمعه قم با اشاره به اینکه حرکت نظامند در جامعه عامل رسیدن به آبادانی است، خاطرنشان کرد: از وظایف منابع طبیعی جلوگیری از دخل و تصرف در حقوق نظام اسلامی و نگاه‌های سلیقه‌ای است چراکه با داشتن رویکردهای سلیقه‌ای نمی‌توانیم به آبادی زمین برسیم.

,

وی ابراز داشت: هر چند دستگاه‌ها در حفظ و رشد منابع طبیعی نقش مهمی دارند اما نباید در امور مرتبط با این حوزه دخالت نادرست و غیرمنطقی داشته باشند.

,

آیت الله سعیدی با اشاره به اینکه روحانیون باید مباحث مرتبط با منابع طبیعی را برای مردم تبیین کنند، افزود:باید در این مسیر سخن با عمل یکی باشد.

,

وی در ادامه گفت: منابع طبیعی نباید دستخوش مسائل سیاسی شود و همگان باید نسبت به حفظ و رشد منابع طبیعی کوشا باشیم چراکه حیات انسان به این منابع بستگی دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه