اخبار داغ

از سرگیری پروازهای تهران -کلاله از فرودگاه مهرآباد

از سرگیری پروازهای تهران -کلاله از فرودگاه مهرآباد
با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، شرفبافی مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، کاتب عضو هیات رئیسه مجلس و هاشمی استاندار گلستان صبح امروز پنج شنبه 28 دی پروازهای تهران ـ کلاله از فرودگاه مهرآباد از سرگیری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "رامین آذری" مدیر کل فرودگاه های استان گلستان از آغاز فعالیت مجدد فرودگاه کلاله با ناوگان جدید ایران ایر خبر داد و گفت: این پرواز تا دقایقی دیگر در فرودگاه کلاله به زمین خواهد نشت و در این پرواز مدیر عامل هما و شرکت فرودگاه های کشور نیز حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

آذری تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، شرکت ایران ایر از این پس در روز های چهارشنبه عملیات پروازی را برای مردم شرق گلستان عملیاتی خواهد کرد.

,

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان خاطر نشان کرد: امیدواریم با راه اندازی این خط پروازی ایران ایر، شاهد رونق و شکوفایی این منطقه از استان باشیم.

,

"شهرام کوسه غراوی" نماینده مردم شهرستان های مینودشت، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاحیه پروازهای ایران ایر در فرودگاه کلاله گفت: شهرستان کلاله برای اولین بار در تاریخ انقلاب میزبان مهمانان ویژه می باشد.

,

وی اظهار کرد: فرودگاه کلاله استاندارد های لازم کشوری را دارد و با توجه به برقراری پرواز سایر ایرلاین ها در این فرودگاه، این پرواز ها مستمر نبوده است.

,

"غراوی"  خطاب به مدیر عامل شرکت هواپیمایی ایران ایر تصریح کرد: مردم شرق استان گلستان بسیار میهمان نواز هستند و این آمادگی را دارد که با برقراری پرواز های مستمر ایران ایر در این فرودگاه، شاهد رونق و پیشرفت منطقه باشیم.

,

نماینده مردم شهرستان های مینودشت، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شرق گلستان لیاقتش بیشتر از این این هاست و این آمادگی وجود دارد که پرواز های ایران ایر، هفته ای دو الی 3 پرواز در فرودگاه کلاله باشد.

,

وی  خاطر نشان کرد: ما ان شا الله در چند ماه اخیر، شاهد رونق و پیشرفت استان گلستان باشیم.

,

"رحمت‌الله مه‌آبادی" مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در آیین افتتاحیه پرواز های ایران ایر در کلاله گفت: ما در دو سال و نیم گذشته بیش از 500 میلیارد ریال هزینه در استان گلستان سرمایه گذاری کرده ایم.

,

وی افزود: به زودی فرودگاه کلاله تکمیل خواهد شد و هیچ گونه مشکلی در این فرودگاه نخواهیم داشت.

,

"مه آبادی" تصریح کرد: پیشرفته ترین تجهیزات و سیستم های ناوبری در فرودگاه های استان گلستان پیاده سازی شده است.

,

مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در فرودگاه کلاله بالغ بر 20 میلیارد ریال برای بهسازی فرودگاه کلاله در نظر گرفته شده است و بنا داریم برای توسعه پرواز های شرق استان گلستان برنامه های متعددی پیاده سازی نماییم.

,

وی خاطر نشان کرد:استان گلستان با دارا بودن اقوام گوناگون؛ ایرانی کوچک با فرهنگ های متعدد و وحدت مثال زدنی است که این موضوع در هیج جای کشور وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه