اخبار داغ

مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

تخصیص ۲۴۶ میلیارد تومان تسهیلات برای خود اشتغالی در استان/نهادهای حمایتی مکلف اند ۳۰ درصداز بودجه خود را به افراد غیرتحت پوشش تخصیص دهند

تخصیص ۲۴۶ میلیارد تومان تسهیلات برای خود اشتغالی در استان/نهادهای حمایتی مکلف اند ۳۰ درصداز بودجه خود را به افراد غیرتحت پوشش تخصیص دهند
مدیرکل امور روستایی استانداری استان آذربایجان شرقی از تخصیص ۲۴۶ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی در شهرها و روستاهای استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیار ملکان، تقی کرمی صبح امروز  در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی ملکان  از تخصیص ۲۴۶ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی در شهرها و روستاهای استان خبر داد افزود: این تسهیلات برای اشتغال جوانان جویای کار بین ۲۰ تا ۳۵ سال پرداخت خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار ملکان,
وی با بیان اینکه سایت کارا از امروز آماده ثبت نام از متقاضیان می باشد، افزود: افرادی که در دستگاه‌های دولتی و یا نهادهای وابسته به دولت مشغول کار هستند از دریافت این تسهیلات منع شده اند.
,
وی افزود: سهم کمیته امداد از این تسهیلات ۱۵۳ میلیارد تومان، بهزیستی ۵۳ میلیارد تومان و مشاغل خانگی ۴۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است و بطوریکه بر اساس این قانون نهادهای حمایتی مکلف شده اند ۳۰ درصد از بودجه خود را به افراد غیرتحت پوشش تخصیص دهند.
,
وی سقف این تسهیلات را ۵ تا ۲۰ میلیون تومان ذکر کرد و از متقاضیان واجد شرایط خواست جهت بهرهمندی از این تسهیلات به سایت کارا مراجعه و ثبت نام کنند.
,
مدیرکل روستایی استانداری همچنین از تسهیلات حمایتی دولت از واحدهای تولیدی خبر داد و گفت: نرخ کارمزد این تسهیلات که ۲۵۰ میلیون تومان تا ۱۵ میلیارد تومان می باشد ۵ لغایت ۱۶ درصد می باشد.
,
وی افزود: حق تصمیم گیری برای تسهیلات تا ۲۵۰ میلیون تومان در شهرستان ها و تا ۲/۵ میلیارد تومان در استان و تا ۱۵ میلیارد تومان در کارگروه تهران خواهد بود.
,
وی اظهار کرد: بر اساس قانون ۴۵ درصد تسهیلات به بخش کشاورزی و منابع طبیعی تخصیص یافته و صنایع غذایی تبدیلی،فرآورده های دامی و گوشتی،شیلات،زنبورداری،آجیل و خشکبار در اولویت طرحهایی روستایی قرار دارند.
,
در ادامه جلسه قائم مقام سازمان جهادکشاورزی استان نیز حداقل تسهیلات در بخش کشاورزی را ۱۰۰ میلیون تومان ذکر کرد و گفت برای طرحهای زیر این سقف تسهیلات تعلق نمی گیرد.
,
فتحی افزود: بازپرداخت این تسهیلات ۶ ساله بوده و همچنین سه سال زمان اتمام طرح و استراحت وام می باشد که جمعا در ۹ سال بازپرداخت خواهد شد.
,
محمدباقر خانی، فرماندار ملکان نیز در این جلسه استقبال مردم ملکان را از تسهیلات پرداختی خوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ درصد تسهیلات در این شهرستان با استقبال خوب مردم روبرو شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه