اخبار داغ

مدیر عامل هما:

خط پروازی کلاله به زاهدان راه اندازی می شود/ فاینانس هواپیماها تامین شود، 20 ATR جدید خریداری خواهد شد

خط پروازی کلاله به زاهدان راه اندازی می شود/ فاینانس هواپیماها تامین شود، 20 ATR جدید خریداری خواهد شد
مدیر عامل ایران ایر با بیان این مطب که به زودی شاهد راه اندازی خطر پروازی کلاله به زاهدان هستیم اظهار کرد: اگر فاینانس خرید هواپیماها تامین شود، 20 فروند ATR جدید دخریداری و وارد کشور خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛"فرزانه شرفبافی" مدیر عامل ایران ایر در آیین افتتاح پرواز های ایران ایر در فرودگاه کلاله گفت: تلاش کردیم در فرودگاه کلاله پرواز های دائمی انجام گرفته شود و با تمام قوا در این منظقه حضور پیدا خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

وی در پاسخ به این سوال که علت عدم حضور ایران ایر در فرودگاه کلاله در سال های اخیر ه بوده است افز.د: علت عدم حضور ما در فرودگاه کلاله، وجود تحریم های شدید بوده ، اما پس از برجام قرارداد هایی با ایرباس، بوئنگ و ای تی آی به وجود آمد که این روزنه برای حضور ما در فرودگاه کلاله به وجود آمده است.

,

"شرفبافی" تصریح کرد: با تلاش های مستمر وزارت شهرسازی، و حمایت ریاست جمهوری و هیات دولت، تاکنون 8 فروند ای تی آر تحویل کشور شده است.

,

مدیر عامل هما در کلاله اظهار کرد: اگر فاینانس خرید هواپیماها تامین شود، 20 فروند ATR  جدید دخریداری و وارد کشور خواهد شد.

,

این مقام مسئول کشوری خاطر نشان کرد: تقاضا برای برقراری  پروازها زیاد است و یکی از مسیر های در نظر گرفته شده شرکت ایران ایر، راه اندازی خط پروازی کلاله به زاهدان است.

,

گفتنی است، فرودگاه کلاله دومین فرودگاه استان گلستان می باشد و در شرق گلستان واقع شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه