اخبار داغ

مراسم کلنگ زنی مدرسه ۳ کلاسه در پنج پیکر بندرترکمن برگزار شد+تصاویر

مراسم کلنگ زنی مدرسه ۳ کلاسه در پنج پیکر بندرترکمن برگزار شد+تصاویر
مراسم کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه حضرت زینب کبری(س)با حضور باشکوه مسئولین شهرستانی و مردم روستای پنج پیکر بندرترکمن در این روستا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، الیاس هیوه چی سرپرست فرمانداری بندرترکمن در مراسم کلنگ زنی این مدرسه اظهار داشت:احداث مدرسه یک کار خداپسندانه است،امید است این کار در شهرستان و استان ادامه پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

وی افزود:در حوزه آموزش و پرورش کاستی هایی هم وجود دارد که باید همه ما این کاستی ها را دیده و برای رفع آن تلاش کنیم.

,

هیوه چی از محمد حاجی شیر محمد لی از خیر ساخت این مدرسه تشکر کرد و اذعان داشت:حوزه آموزش بسیار مهم است،زیرا انسان در این حوزه پرورش می یابد و در این حوزه،مدیران آینده تربیت می شوند لذا این نیکو کار عزیز هم در همین حوزه آموزش دیده و یکی از دغدغه های وی نیز تلاش در جهت بهبود اوضاع علمی و آموزشی است.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه آموزش دو مقوله وجود دارد بیان کرد:دین ما می گوید انسان، مسئول به دنیا آمده است و در برابر همه چیز مسئول است و این نیکوکار عزیز نیز خود را به نوعی مسئول دانسته است که این امر خداپسندانه را انجام داده است،این هدف هدف والایی است و امیدوارم ساخت این مدرسه موجب بهبود علمی و آموزشی دانش آموزان عزیز این روستا شود.

,

در ادامه ایمری رئیس آموزش و پرورش شهرستان خاطر نشان کرد: محمد شیر محمد لی،نیکوکار مدرسه سازی است که هدف بسیار خوبی را انتخاب کرده که رضایت خدا نیز در همین است.

,

وی افزود:این کار جزء صدقه ی جاریه و کاری است که وقتی انسان از این دنیا نیز رخت بر بست،باز هم ثواب آن به انسان می رسد.

,

شایان ذکراست محمد شیر محمد لی خیری است که ساخت کامل این مدرسه مدرسه را بر عهده گرفته است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه