اخبار داغ

فرماندار گمیشان:

راهیان نور پاسخ محکمی به نقشه های شوم دشمنان است

راهیان نور پاسخ محکمی به نقشه های شوم دشمنان است
فرماندار گمیشان گفت :راهیان نور پاسخ مستحکمی برای دشمنان در قبال نقشه های شوم آنها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ساحل گمیشان ،فرماندار گمیشان در جلسه ستاد پشتیبانی راهیان نور شهرستان گفت : راهیان نور باعث تقویت ارزش های ماندگار نظام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ساحل گمیشان,

 توماج در این جلسه با اشاره به اینکه دشمنان همیشه با راه اندازی جنگ نرم می خواهند به کشور ضربه وارد کنند، افزود: راهیان نور پاسخ مستحکمی برای دشمنان در قبال نقشه های شوم آنها است.

,

sss1

, sss1,

وی ادامه داد: راهیان نور زمینه ساز آشنایی نسل ها با رشادت ها و ازخودگذشتگی های مردان و زنان می شود که برای این انقلاب و نظام زحمت کشیدند.

,

توماج در ادامه گفت : راهیان نور باید در نسل ها خصوصاً جوانان فرهنگ سازی شود و این وظیفه همه ما است  و برنامه راهیان نور به عنوان یک کار مهم فرهنگی اثرگذار است و اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق هشت سال دفاع مقدس بایستی مورد توجه ویژه باشد.

,

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود گفت: در حال حاضر یکی از بهترین و اثرگذارترین برنامه‌ها با توجه به تهاجم بی‌رحمانه دشمنان که علیه جوانان ما صورت می‌گیرد، اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق هشت سال دفاع مقدس است و سفر به مناطق عملیاتی در قالب راهیان نور حرکتی ارزشمند است که علاوه بر تأثیر فرهنگی به نوعی نمایش قدرت هم محسوب می شود

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه