اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در چهارمحال و بختیاری:

اقتدار موشکی ما ثمره خون شهدای این مرزو و بوم است

اقتدار موشکی ما ثمره خون شهدای این مرزو و بوم است
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امروز به برکت جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان ،دشمنان در دورترین نقاط دنیا در هدف موشکهای نقطه زن هستند و اگر دست از پا خطا کند موشک‌های ما همانند آتش فشان بر سر آنها فرود می‌آیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هفت چشمه، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری صبح امروز در همایش بزرگ رزمندگان شهرستان اردل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس ایران را عزیز تر کرد وعزت ما را بیشتر نمود مدیریت و تدبیر امام (ره) را به جهانیان ثابت کرد کسی باور نمی کرد مدل ولایت فقیه بتواند در قرن بیستم و ادامه اش در قرن ۲۱ کشور را اداره کند و در منطقه اثرگذار باشد موفقیت این تفکر و مدل با همت شما عزیزان رزمنده به اثبات رسید.

سردار اکبری ضمن قدردانی از رشادتهای رزمندگان شهرستان اردل در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: هر چه از ایستادگی، شجاعت، دلاوری و از خودگذشتگی شما رزمندگان عزیز شهرستان بگوییم کم است، چراکه رشادت های شما عزیزان و مردم عزیز شهرستان اردل را باید در تاریخ دفاع مقدس جستجو کرد.

وی با بیان اینکه اقتدار موشکی ما ثمره خون شهدای این مرزو و بوم است گفت: امروز به برکت جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان، دشمنان در دورترین نقاط دنیا در هدف موشک های نقطه زن هستند و اگر دست از پا خطا کند موشک‌های ما همانند آتش فشان بر سر آنها فرود می‌آیند.

سردار اکبری با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس، ایثارگران و مردم مومن و فداکار میهن اسلامی با الهام از فرامین امام راحل در میدان های نبرد حضور یافتند، افزود: شهدا با خلق حماسه های افتخارآفرین، دشمنان متجاوز را که با حمایت استکبار جهانی به حریم جمهوری اسلامی ایران تجاوز کرده بود، بیرون راندند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) با اشاره به نقش شهدا و خانواده های آنها در پیروزی انقلاب و نظام اسلام ادامه داد: شهدا و ایثارگران سرمایه های این نظام هستند و اقشار مختلف مردم وظیفه دارند با ادامه راه شهدان و تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران، دین خود را به آنها ادا کنند.
.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هفت چشمه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه