اخبار داغ

در حاشیه نشست خبری اصحاب رسانه با مجموعه مدیریت شهری قدس عنوان شد؛

اطلاع رسانی و شفاف سازی توسط خبرنگاران موجب پیشرفت شهر است

اطلاع رسانی و شفاف سازی توسط خبرنگاران موجب پیشرفت شهر است
نشست خبری اصحاب رسانه شهرستان قدس با مجموعه مدیریت شهری قدس ظهر امروز با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در شهرداری قدس برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قدس خبر؛ مسعود مختاری، شهردار قدس ضمن قدردانی از حضور اصحاب رسانه در حوزه های مختلف شهری و تعامل با کلیه دستگاه های شهرستان جهت انجام رسالت اطلاع رسانی و شفاف سازی که موجب پیشرفت، توسعه و رونق بخش های مختلف جامعه می شود، اظهار کرد: ما معتقدیم که شفافیت در دستگاه ها و سازمان ها در ارتباط با مردم عامل اصلی عدالت اجتماعی و پیشرفت در عرصه ها مختلف است و دامنه وسیعی برای ایجاد امنیت اجتماعی پایدار فراهم می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر,

وی در ادامه افزود: مدیریت شهری،  برنامه محور بوده و با توجه به منابع محدود می بایست برنامه های شهری به بهترین شکل ممکن و با مطالعات عمقی از کوچکوترین موضوعات تا کلیات مدیریت اجرایی توسط کارشناسان تدوین شود.

,

مختاری در ارتباط با عدم استفاده از المان های هویت ساز در سطح شهرستان اظهار کرد: همه میادین فاقد المان های مناسب و ثابت هستند. یکی از نشانه های مدنیت و شهر بودن استفاده از المان هایی است که متناسب با قومیت، فرهنگ و اقلیم شهرستان باشد. 

,

محسن عسگری، رییس شورای اسلامی شهرقدس در این جلسه عنوان کرد: خواسته های مکرری از سوی ادارات جهت کمک های مالی شده اما به دلیل محدودیت ها مالی و حتی عدم اجازه شهرداری و شورای شهر پرداخت این هزینه ها به این حوزه تعلق نمی گیرد.

,

عسگری خاطر نشان کرد: بزرگترین معضل کمبود بودجه است و مردم  بار این مشکل را به دوش می کشند.

,

با توجه به اینکه خبرنگاران در حلقه اتصالی میان مردم و مسئولین قرار گرفته اند، رسالت خبری آنان ایجاب می کند تا در ساماندهی و بهبود شهر و ایجاد بستر مشارکت فعال مردم حضور مؤثر و نقش پررنگی را ایفا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه