اخبار داغ

در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر لنجان مطرح شد؛

آسیب‌های اجتماعی ریشه‌ای حل شوند/ اعتیاد مهم‌ترین علت طلاق در لنجان

آسیب‌های اجتماعی ریشه‌ای حل شوند/ اعتیاد مهم‌ترین علت طلاق در لنجان
معاون فرماندار لنجان، گفت: وظیفه تمام نهادها باید در پیشگیری و درمان معضلات اجتماعی مشخص شود تا آسیب های اجتماعی، به صورت ریشه ای برطرف شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای لنجان؛ معاون فرماندار شهرستان لنجان امروز در شورای مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: تمام دستگاه‌ها به نوعی درگیر آثار  زیان بار برخی از آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای لنجان,

نبی‌الله صالحی با تأکید بر شکل‌گیری کارگروه‌های تخصصی برای مبارزه با آسیب اجتماعی در جامعه خاطرنشان کرد: وظیفه تمام نهادها باید در پیشگیری و درمان معضلات اجتماعی مشخص شود تا آسیب‌های اجتماعی به‌صورت ریشه‌ای برطرف شوند.

,

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنجان هم در این نشست با بیان اینکه اعتیاد مهم‌ترین علت درخواست طلاق در شهرستان لنجان به حساب می‌آید، متذکر شد: درصد بالایی از متقاضیان طلاق در شهرستان لنجان دلیل اصلی دادخواست و مراجعه خود را اعتیاد درمان ناپذیر زوجشان عنوان می‌کنند و این در حالی است که تعداد بیشتری دچار معضل اعتیاد هستند اما دلیل اصلی طلاق آن‌ها مشکل اعتیاد زوج نیست.

,

محمدحسین صادقی بابیان اینکه مشکلات بیکاری افراد زنگ خطری را برای همه مسئولان جامعه به صدا درآورده است، متذکر شد: بررسی‌های آماری ما نشان می‌دهد که در پنج سال گذشته بیکاری افراد سهم بسزایی در مشکلات خانوادگی دارد که بخشی از این مشکلات هم درنهایت به طلاق منجر شده است.

,

وی با اشاره به خدمات اورژانس اجتماعی و سامانه 123 شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: جالب است بدانیم که در پنج سال گذشته بیش از هزار و 628 تماس با سامانه 123 شهرستان لنجان صورت گرفته است و بالغ‌بر 741 مورد خدمات خودروی سیار در این مرکز به ثبت رسیده است.

,

صادقی ضمن اشاره به برخی از شاخص‌های آماری اداره بهزیستی شهرستان لنجان در خصوص آسیب‌های اجتماعی، تصریح کرد: تمام دستگاه‌ها باید با الگو گیری از اطلاعات آماری موجود، به بررسی دقیق‌تر آسیب‌های اجتماعی بپردازند چراکه لازمه حل بسیاری از معضلات اجتماعی انجام یک کار تیمی و تخصصی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه