اخبار داغ

فرمانده جدید سپاه عاشورا تاکید کرد؛

امید دارم پایان کارم در لشکر عاشورا به شهادت ختم شود/ خدمت به مردم را افتخار می‌دانیم و جانمان را نیز در این راه فدا خواهیم کرد

امید دارم پایان کارم در لشکر عاشورا به شهادت ختم شود/ خدمت به مردم را افتخار می‌دانیم و جانمان را نیز در این راه فدا خواهیم کرد
سردار خرم گفت: امیدوارم که با استعانت از حق و استمداد از روح شهدا پایان خدمتم در این لشکر ختم به شهادت شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سردار سرتی‍پ دوم پاسدار عابدین خرم صبح امروز در در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه عاشورا در تبریز اظهار داشت: خداوند را به خاطر نعمت‌های جهاد، ولایت، شهادت و حرکت در مسیر سرداران لشکر سپاه عاشورا که برای ما این مسیر را به یادگار گذاشتند شاکریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: به مناسبت کنگره دوازده هزار شهید آذربایجان‌غربی که به خدمت مقا‌م‌معظم رهبری رسیدیم کلام رهبری پس از 33 سال شهادت مهدی باکری در خصوص این شهید بزرگوار رسالتی را برای ما حادث کرد که فهمیدیم بعد از گذشت سه دهه روح، کلام و منش لشکریان عاشورا در جامعه اسلامی همچنان جاری و ساری است.

,

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به چاپ کتاب سخنان شهید مهدی باکری عنوان کرد: خداوند را شاکریم که توانستیم کلام شهید مهدی باکری را توسط یکی از یادگاران زمان جنگ به چاپ برسانیم که این کتاب شامل مصاحبه‌ها و سخنرانی‌های این شهید بزگوار می‌باشد من این کتاب را به دقت خوانده‌ام و به برداشت خودم سه مطلب مهم را در کلامشان به ما منتقل کردند.

,

وی افزود: مطلب اول استقامت، پایداری و پارسایی، دوم صبر و بصیرت و مطلب سوم تبعیت محض از ولایت فقیه می‌باشد که آقا مهدی هر بار بعد از دیداری که با امام راحل(ره) داشتند با زبان خودش آن جلسه را به فرماندهان تشریح می‌کرد و در رابطه با استقامت و پایداری به رزمندگان دیدار خانواده شهدا را توصیه می‌کند که اگر اینگونه باشد جبهه‌ها مملو از جوانان خواهد ماند.

,

سردار خرم درخصوص پیوند گفتمان شهید باکری در سال‌های جنگ با گفتمان لشکر عاشورا تاکید کرد: گفتمان آقا مهدی امروز همان پیوندی است که در دهه شصت و اوایل جنگ جوانان استان را به هم پیوند داد و امروز نیز این گفتمان در لشکر عاشورا ساری و جاری می‌باشد چون غنای فرهنگی و تمدن ابن سرزمین با تاربخ لشکریان عاشوراعجین شده است.

,

وی با تاکید بر ویژگی‌های بارز شخصیتی و عملیاتی سردار کریمیان یادآور شد: سردار کریمیان پرورش یافته مکتب لشکر عاشوراست و به همین دلیل نیز فکر می‌کنم که کار من بسیار سخت خواهد شد و اگر توفیق خدا، دعای شما،حمایت پیشکسوتان جهاد و شهادت و حمایت ائمه جمعه نباشد در این اقیانوس عظیم لشکریان مقدس عاشورا هیچ‌کاری از دستم برنمی‌آید.

,

خرم افزود: سردار کریمیان در این عظمت پرورش یافته و قطعا بنده نمی‌توانم مانند ایشان باشم اما با توکل به خدا، توسل به کمک ائمه اطهار و کمک مردم امیدوار و مطمئنم روح شهیدان آذربایجان کمک خواهد کرد تا در این مساله خجل و شرمنده نباشم و امید دارم پایان کارم در لشکر عاشورا به شهادت ختم شود.

,

فرمانده سپاه عاشورای استان در پایان خاطرنشان ساخت: به خدمت به این مردم عزیز افتخار می‌کنیم و در این راه جانمان را نیز فدا می‌کنیم، خوشبختانه در تمام سال‌های گذشته لشکریان عاشورا توانستند امنیت پایدار مردمی را در سرنوشت سازترین جغرافیای سرزمین کشورمان را رقم بزنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه