اخبار داغ

رئیس مرکز امور طلاب حوزه های علمیه:

حوزه های علمیه با تفکر بسیج رسالت خودش را پیش می برند

حوزه های علمیه با تفکر بسیج رسالت خودش را پیش می برند
رئیس مرکز امور طلاب حوزه های علمیه گفت: حوزه های علمیه رسالت خودش را نمی تواند پیش ببرد مگر اینکه با فرهنگ بسیجی پیش روی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ حجة السلام محمود ملک دار در همایش منطقه ای اظهار کرد: هنر شهیدان ما این بود که خودشان را در قالب بسیج ریخته اند  و با بسیج خود را ساخته و سرافراز شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طوبی گلستان,

وی ادامه داد: در منشور روحانیت ما دیدیم که چگونه به این امر بسیج چقدر اهمیت داده شده است، این نشان از ثمره این راه مقدس بسیج در پیکره جامعه است.

,

رئیس مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه تصریح کرد: اگر امروز در حوزه های علمیه می گوییم که فرهنگ بسیج باید تقویت شود این برای این است که معتقد هستیم که حوزه های علمیه رسالت خودش را نمی تواند پیش ببرد مگر اینکه با فرهنگ بسیجی پیش روی کند.

,

وی گفت: به حمدالله امروز در بین حوزه های علمیه و بسیج تفاهم نامه ای امضاء شد که این تفاهم نامه کمتر تفاهم نامه ای بود که این همه برکت برای حوزه های علمیه و برای طلاب داشته است.

,

ملک دار با بیان این مطلب که لازمه اجرای حوزه های انقلابی تفکر بسیج بوده است خاطر نشان کرد: همانطوری که حضرت امام (ره) تاکیدات فراوانی در خصوص بسیج داشته و همواره از آن به عنوان یک سنبل مقاومت یاد کرده اند ما هم باید به امر بسیج جدیت بیشتری داشته باشیم.

,

رئیس مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه در پایان افزود: ما در آینده نزدیک قصد برگزاری اردوی زیارتی برای راهیان نور برای طلاب و روحانیون برگزار خواهیم کرد و در این طرح طلاب سطح یک حتماً به صورت یک بار هم شده در این سفر راهیان نور شرکت خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه