اخبار داغ

وزیر جهاد کشاورزی از واحد صنایع تبدیلی کمیجان بازدید کرد+تصاویر

وزیر جهاد کشاورزی از واحد صنایع تبدیلی کمیجان بازدید کرد+تصاویر
ظهر امروز وزیر کشاورزی با حضور یک ساعته در شهرستان کمیجان از روند عملیات اجرایی «واحد فرآوری سیب زمینی کمیجان» بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از سلام کمیجان؛ شهرستان کمیجان یکی از قطب‌های کشاورزی استان مرکزی است که در عرضه محصولات با کیفیت کشاورزی از شهرستان‌های نمونه استان به شمار می‌رود. مهم‌ترین و اساسی‌ترین مشکلات کشاورزان کمیجانی کمبود آب و تعیین تکلیف زمین های کشاورزی با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب, سلام کمیجان, سلام کمیجان,

شهرستان کمیجان در سال‌های اخیر میزبان وزرای متفاوتی بود که از این حضورها به عنوان فرصتی مغتنم برای بیان مشکلات و کاستی ها، بررسی کارگروه ها و تخصیص اعتبارات مورد نیاز تعبیر می شود اما ظهر امروز در کمتر از یک ساعت حجتی وزیر کشاورزی در شهرستان کمیجان حضور یافت و از عملیات اجرایی «واحد فرآوری سیب زمینی کمیجان» با پیش بینی 65 فرصت شغلی جدید، بازدید کرد.

,

شهرستان کمیجان در حوزه کشاورزی نیاز به توجه جدی مسئولان دارد از این‌رو ضرورت برنامه‌ریزی جامع در صنعت کشاورزی و توسعه پایدار شهرستان با محوریت زنده نگاه‌داشتن کشاورزی منطقه موضوعی است که نباید نسبت به آن غافل شد.

,

,

, , , ,

سیامک سلیمانی فرماندار کمیجان در گفتگو با خبرنگار سلام کمیجان گفت: واحد «فرآوری سیب زمینی آماده و منجمد آماده طبخ کمیجان» یک واحد صنایع تبدیلی شهرستان است که در فضای 20 هزار هکتاری در روستای فضل‌آباد احداث شده و عملیات اجرای آن تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

, سلام کمیجان, سلام کمیجان,

وی در ادامه افزود: این واحد یکی از پروژه‌های مهم منطقه و شهرستان کمیجان محسوب می‌شود که شیوه های کشت و الگوهای کشت را در شهرستان تغییر می دهد.

,

فرماندار کمیجان تصریح کرد: این واحد تسهیلات و اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان نیاز دارد که با تأمین اعتبار تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری می‌رسد و 65 فرصت شغلی جدید را ایجاد می کند.

,

سلیمانی بیان کرد: تمامی تجهیزات این واحد خریداری شده و با راه اندازی آن 120 نفر مستقیم مشغول به کار می شوند.

,

وی به حضور وزیر در شهرستان اشاره کرد و گفت: وزیر جهاد کشاورزی و معاونان و مسئولان استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ظهر امروز از نزدیک در جریان عملیات اجرایی این واحد قرار گرفتند.

,

فرماندار کمیجان خاطرنشان کرد: در مدت کوتاهی که وزیر به شهرستان سفر کرد؛ مشکلات شهرستان در حوزه کشاورزی در قالب گلخانه های میلاجرد و کمیجان، تداخلات اداره منابع طبیعی و آبخیزداری در تعیین تکلیف اراضی کشاورزی دارند، مطرح شد.

,

,

, , , ,

 

,

,

, , , ,

 

,

,

, , , ,

 

,

,

, , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه